Lion Account niet gratis?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Lion Account niet gratis?
Ik merk zojuist bij de afrekening van mijn ING Lion Account dat er kosten afgerekend zijn (9 euro).
Misschien komt dat omdat er een Groen Boekje bij is?
9 euro is natuurlijk nog altijd minder dan sommige andere banken, maar is niet gratis.
9 euro is natuurlijk nog altijd minder dan sommige andere banken, maar is niet gratis.
Re: Lion Account niet gratis?
Mijn afrekening staat duidelijk 0 euro voor alles bij de Lion Account, eens in de details kijken anders ?Elthyr schreef:Ik merk zojuist bij de afrekening van mijn ING Lion Account dat er kosten afgerekend zijn (9 euro).
Ik heb ook nog een groen boekje, weliswaar leeg sinds een aantal jaren en dat kost ook 0 euro.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
ook bij mij -0,65 op gratis Lion Account en -1,18 op gratis invest account en -0,14 op gratis Axa rekening en -0,14 op gratis Argenta rekening. De bankiers kennen blijkbaar het begrip gratis niet;-)
Uit principe vraag ik dit allemaal terug. Indien dit toch betaald moet worden moesten ze dit maar in de kleine letters zetten;-) daar zijn ze toch goed in,
Ik vind dat iedereen dit zou moeten doen uit principe, Tip misschien kan Spaargids hier een artikel of actie voor doen zodat de banken dit rechtzet voor al haar klanten. Het is ook dankzij de druk van spaargids dat banken zijn begonnen met rente calculators.
Uit principe vraag ik dit allemaal terug. Indien dit toch betaald moet worden moesten ze dit maar in de kleine letters zetten;-) daar zijn ze toch goed in,
Ik vind dat iedereen dit zou moeten doen uit principe, Tip misschien kan Spaargids hier een artikel of actie voor doen zodat de banken dit rechtzet voor al haar klanten. Het is ook dankzij de druk van spaargids dat banken zijn begonnen met rente calculators.
De banken zouden dit toch gemakkelijk kunnen verduidelijken in hun tarieven door te zeggen gratis met uitzondering van de zegelrechten indien ze deze niet willen ten laste nemen. Momenteel vind ik dit zelfs misleidende reclame namelijk gratis rekening bij bank x is niet hetzelfde als gratis bij bank y die dit wel ten laste neemt.
Tip misschien kan spaargids eens een enquête of lijstje maken van de banken die dit wel en niet ten laste nemen zodat hier ook de concurrentie speelt.
Tip misschien kan spaargids eens een enquête of lijstje maken van de banken die dit wel en niet ten laste nemen zodat hier ook de concurrentie speelt.
-
webmaster
we gaan kijken wat we hier kunnen rond doen
U zou ons helpen door een kleurenscan door te sturen van 'negatieve' uittreksels op 'gratis' rekeningen
(je mag natuurlijk wel rekeningnr doorhalen)
kristof punt depaepe at spaargids punt be
U zou ons helpen door een kleurenscan door te sturen van 'negatieve' uittreksels op 'gratis' rekeningen
(je mag natuurlijk wel rekeningnr doorhalen)
kristof punt depaepe at spaargids punt be
Heb ook niks moeten betalen, weet je al van wat de 9 euro is?
De 9 euro kwam van een verzekering die zogezegd verplicht was (maar waarvan afgesproken was dat zenovachoek schreef:Heb ook niks moeten betalen, weet je al van wat de 9 euro is?
teruggestort ging worden) en van 'werkingskosten' (kaart, uittreksels). Ik heb de rekening intussen opgezegd.
Wel opmerkelijk dat dit een internetrekening is maar dat je voor het opzeggen ervan naar een ING-kantoor
moet (dat toch op enige afstand ligt) en een afspraak moet maken.
-
Sebastiaan1985
- VIP member

- Contacteer:
Portokostenjv1 schreef:ook bij mij -0,65 op gratis Lion Account en -1,18 op gratis invest account en -0,14 op gratis Axa rekening en -0,14 op gratis Argenta rekening. De bankiers kennen blijkbaar het begrip gratis niet;-)