andere rekening
andere rekening
Kan men een bedrag overschrijven op de rekening van Moneyou van een andere rekening, dan de tegenrekening ?
Moet die andere rekening op dezelfde naam(en) staan of mag het ook van andere rekeninghouder zijn?
Moet die andere rekening op dezelfde naam(en) staan of mag het ook van andere rekeninghouder zijn?
Re: andere rekening
Iedereen of gelijk wie kan geld storten/overschrijven op gelijk welke rekening en gelijk van wie,,,, als het dat is wat je bedoelde???
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: andere rekening
Mijn internetspaarrekening (plus-spaarrekening) is ondertussen geactiveerd door een eerste storting van de tegenrekening.
1. Kan er nu van elke Belgische rekening (een rekening waarvan de IBAN-code begint met BE) gestort worden naar die spaarrekening???
2. Ik wens mijn rekeningen te sluiten bij een andere bank, kan nu het vrijgekomen geld rechtstreeks gestort worden naar deze nieuwe rekening???
Graag had ik hier toch een duidelijk antwoord op alvorens enige transacties te doen.
1. Kan er nu van elke Belgische rekening (een rekening waarvan de IBAN-code begint met BE) gestort worden naar die spaarrekening???
2. Ik wens mijn rekeningen te sluiten bij een andere bank, kan nu het vrijgekomen geld rechtstreeks gestort worden naar deze nieuwe rekening???
Graag had ik hier toch een duidelijk antwoord op alvorens enige transacties te doen.