Alternatieven voor portfoliomanager van Morningstar.be
TIP
Alternatieven voor portfoliomanager van Morningstar.be
Kent iemand een goed alternatief voor de portfoliomanager van Morningstar.be? Ik bezit een aantal beleggingsfondsen die in het buitenland geregistreerd zijn (o.a. Skagen is niet in België geregistreerd) en die kan ik helaas niet in de portefeuille toevoegen van Morningstar.be. Dus de portfoliomanager zou idealiter gelijkaardig moeten zijn aan die van Morningstar, maar dus ook buitenlandse fondsen toelaten...
Wie weet raad?
Bedankt.
Wie weet raad?
Bedankt.
Re: Alternatieven voor portfoliomanager van Morningstar.be
Normaal dan ook niet koopbaar in België. Maar geen probleem. Morningstar bestaat ook voor andere landen hoor.
Efkens Googlen met de ISIN Code en Morningstar, U zult rap vinden in welk land het wel geregistreerd staat.
Efkens Googlen met de ISIN Code en Morningstar, U zult rap vinden in welk land het wel geregistreerd staat.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ondanks dat bepaalde fondsen niet geregistreerd zijn in België heb ik ze toch in België kunnen aankopen. Morningstar.nl bijvoorbeeld gebruiken is ook geen oplossing want vb Mercier Verlinden Global Equity is dan weer niet geregistreerd in Nederland. Dus ik zou portfoliomanagement moeten hebben over de landen heen waar ik alle fondsen kan toevoegen.lowietje schreef:Normaal dan ook niet koopbaar in België. Maar geen probleem. Morningstar bestaat ook voor andere landen hoor.
-
- VIP member
- Contacteer:
Ik gebruik ook twee versies van morning star. Niet ideaal. Hopelijk heeft iemand een oplossing.
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
Meer als aanvulling dan als alternatief gebruik ik tevens http://www.onvista.de/fonds" onclick="window.open(this.href);return false;
Waarbij ik zowel de grafieken "charts/preis" met 38 Tage 200 Tage gemiddelden; als de cijfers "risico massnahmen = volatiliteit" en "performance = rendementen" gebruik
voorbeeld LU0084302339 Robeco Lux-o-rente DistributionHedged C kapit
VOLAT 1J VOLAT 3J VOLAT 5J REND 1M REND 3M REND 6M REND 1J REND 3J REND 5J
3,09 % 3,71 % 4,46 % -0,55 % 0,44 % -1,52 % 1,24 % 12,32 % 26,12 %
http://www.onvista.de/fonds/charts/prei ... send.y=14
Waarbij ik zowel de grafieken "charts/preis" met 38 Tage 200 Tage gemiddelden; als de cijfers "risico massnahmen = volatiliteit" en "performance = rendementen" gebruik
voorbeeld LU0084302339 Robeco Lux-o-rente DistributionHedged C kapit
VOLAT 1J VOLAT 3J VOLAT 5J REND 1M REND 3M REND 6M REND 1J REND 3J REND 5J
3,09 % 3,71 % 4,46 % -0,55 % 0,44 % -1,52 % 1,24 % 12,32 % 26,12 %
http://www.onvista.de/fonds/charts/prei ... send.y=14
deze vraag is terug actueel omdat morningstar volgende week de portfoliomanager afschaft.
Kent iemand een goed alternatief ?
Kent iemand een goed alternatief ?
Een beetje afhankelijk van wat je zoekt
Om op een laptop te installeren : https://www.portfolio-performance.info/en/
of al eens aan yahoo finance gedacht ?
Portfolio-performance werd al op spaargids besproken :
beleggingen-in-kaart-brengen-met-portfo ... 28080.html
Om op een laptop te installeren : https://www.portfolio-performance.info/en/
of al eens aan yahoo finance gedacht ?
Portfolio-performance werd al op spaargids besproken :
beleggingen-in-kaart-brengen-met-portfo ... 28080.html
Morningstar stopt dus met de gratis abonnementen. Afhankelijk van de prijs wil ik wel een abonnement betalen, maar ik weet niet waar ik hierover info vind. Ik heb al 2x mail verstuurd naar Mstar, maar ze antwoorden niet. Ik mag er niet aan denken dat ik de gegevens van mijn portefeuilles kwijtspeel.
Gebruik al jaren Money 97 om aan en verkopen bij te houden.
Werkt onder 10 en 11 interesse stuur pb.
Werkt onder 10 en 11 interesse stuur pb.
Estate Guru believer.
De portfolio manager verdwijnt volledig, ook voor betalende abonnementen. Ik heb een bericht gekregen dat bestaande portefeuilles voorlopig consulteerbaar blijven en dat in augustus een mogelijkheid om data te exporteren voorzien zal worden.vdsteen schreef: ↑Gisteren 14:55 Morningstar stopt dus met de gratis abonnementen. Afhankelijk van de prijs wil ik wel een abonnement betalen, maar ik weet niet waar ik hierover info vind. Ik heb al 2x mail verstuurd naar Mstar, maar ze antwoorden niet. Ik mag er niet aan denken dat ik de gegevens van mijn portefeuilles kwijtspeel.
bij mij staat er dat de tool op 27/6 buiten gebruik wordt gesteld...
Maar exporteren naar waar ?
Maar exporteren naar waar ?
Waarom biedt Morningstar die service niet meer aan? De website zal veel minder bezocht worden.