LT-belegging met beleggingshorizon van max 5 j. Wat? Waar?
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
LT-belegging met beleggingshorizon van max 5 j. Wat? Waar?
Beste mensen,
Ik zit in een specifieke situatie. Heb een som vrij van 20 000 tot 25 000 € die ik op langere termijn kan beleggen. Jammer genoeg is de levensverwachting van de eigenaar van deze gelden vastgesteld op max 8 jaar.
Daardoor lijkt, op het eerste zicht althans, een TAK21 minder interessant. Hierdoor zoek ik een alternatief voor een spaarboekje, voorzichtigheid troef namelijk, dat mij toch net ietsje meer zou kunnen opbrengen dan de 2,65% bij Money You.
Aandelen zijn voor die mensen te risicovol en een kasbon of LT-rekening geeft mij momenteel niet het rendement dat de Money You Plus-rekening mij oplevert.
Dan maar gedoemd om nog een extra Plus-rekening te openen?
Met vriendelijke groeten en dank voor uw advies,
Mats
Ik zit in een specifieke situatie. Heb een som vrij van 20 000 tot 25 000 € die ik op langere termijn kan beleggen. Jammer genoeg is de levensverwachting van de eigenaar van deze gelden vastgesteld op max 8 jaar.
Daardoor lijkt, op het eerste zicht althans, een TAK21 minder interessant. Hierdoor zoek ik een alternatief voor een spaarboekje, voorzichtigheid troef namelijk, dat mij toch net ietsje meer zou kunnen opbrengen dan de 2,65% bij Money You.
Aandelen zijn voor die mensen te risicovol en een kasbon of LT-rekening geeft mij momenteel niet het rendement dat de Money You Plus-rekening mij oplevert.
Met vriendelijke groeten en dank voor uw advies,
Mats
Re: LT-belegging met beleggingshorizon van max 5 j. Wat? Waa
Is ook een optie waar ik aan dacht:p
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Of een getrouwheidsrekening bij NIBC-directMats schreef:.
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Sparen tot men erbij neervalt, is niet de bedoeling, maar ne gezonden appel voor de dorst hé
Max 5 jaar dan heb je niet veel keus. Het meeste geld op de spaarrekening en misschien een beetje obligatie en defensieve mixfondsen.