online overschrijvingen bij BNP Paribas
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: online overschrijvingen bij BNP Paribas
Wat is ongeloofwaardig aan dit verhaal? Dat je de kaartlezer niet hoeft te gebruiken voor transacties tussen je eigen fortis rekeningen? Ik zelf ben geen klant van fortis, het gaat om mijn moeder haar spaarrekening. De getrouwheidspremie die ze krijgt op de klassieke spaarrekening is niet denderend dus stelde ik haar voor een online premium spaarrekening te openen en het spaargeld dus over te hevelen van de klassieke spaarrekening, ze kan dat geld een jaar missen. Ok er zijn banken met nog betere voorwaarden maar mijn ma ziet dat allemaal niet zitten die rompslomp.
Ik heb enkel mijn kaartlezer om mij 'aan te melden' in het begin van de sessie of als ik een overschrijving uitvoer naar een 'nieuwe' bestemmeling, dan wordt er een validatie gevraagd. Voor overschrijving tussen je eigen rekeningen is er geen kaartlezer nodig.
Om een transfer tussen eigen rekeningen uit te voeren heb je bij DB noch bij Keytrade een kaartlezer nodig !
Bij Belfius is dat wel het geval !
Bij Belfius is dat wel het geval !
Update' we zijn nu dus maandagavond en HELAAS, ondanks de belofte van de helpdeskmedewerker van Fortis, is het geld nog steeds niet overgemaakt naar de andere spaarrekening'. Man man man. Doen ze dit met opzet en houden ze u zo aan het lijntje tot 1 februari, want vanaf dan is het toch niet meer de moeite om over te schrijven en moet de bank achteraf minder rente uitbetalen.'. Zal nog maar eens bellen zeker
vlo schreef:Het hele verhaal dat hier opgehangen wordt, is totaal ongeloofwaardig!
Ik zal hier niet in details treden maar als je de moeite zou nemen, alle door bartman aangehaalde elementen nog eens door te nemen, zou je wel inzien dat dit gewoon niet kan
Verklaar u nader
bartman,
Ik verwijs naar mijn twee vorige reacties en daar houdt het, wat mij betreft althans, mee op...
Good luck!
Ik verwijs naar mijn twee vorige reacties en daar houdt het, wat mij betreft althans, mee op...
Good luck!
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...