Detail Renteopbouw,
Detail Renteopbouw,
Zijn er nog personen bij wie geen enkele datum juist is in detail getrouwheid In Van waneer tot waneer,ik heb al op 2 januari via het contact formulier navraag gedaan ,op 3 januari antwoord had ,dat het fout was en dat ze dit zo vlug mogelijk zullen in order brengen,
maar tot op heden merk ik geen verandering, heb al proberen te bellen maar raak er niet binnen, PS de bedragen kloppen wel ,toch vind ik het vervelend dat tot waneer niet klopt ,Ik zal even voorbeeld geven VAN- 01-01-2013 TOT- 01-01-2013
01-01-2013 TOT 23-02-2012
23-02-2012 TOT 01-03-2012
01-01-2012 TOT 08-03-2012
08-03-2012 TOT 01-01-2014 dit staat zo waneer de
premie verworven is ,Begrijpe wie kan???????????
maar tot op heden merk ik geen verandering, heb al proberen te bellen maar raak er niet binnen, PS de bedragen kloppen wel ,toch vind ik het vervelend dat tot waneer niet klopt ,Ik zal even voorbeeld geven VAN- 01-01-2013 TOT- 01-01-2013
01-01-2013 TOT 23-02-2012
23-02-2012 TOT 01-03-2012
01-01-2012 TOT 08-03-2012
08-03-2012 TOT 01-01-2014 dit staat zo waneer de
premie verworven is ,Begrijpe wie kan???????????
Laatst gewijzigd door azerty889 op 19 januari 2013, 13:03, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: Detail Renteopbouw,
Ja, dat ligt aan de software. Trouwens bij Moneyou is dit ook want die gebruiken dezelfde software.
Wacht nog enkele weken of maanden op de volgende release van de software en dan zal het wel in orde zijn.
Wacht nog enkele weken of maanden op de volgende release van de software en dan zal het wel in orde zijn.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
We zijn het ermee eens dat de datumweergave in de renteopbouw niet erg duidelijk is. Het belangrijkste is in ieder geval dat de rente correct is maar u merkt terecht op dat de datum duidelijke kan worden weergegeven. Wij gaan dit dus opnemen in onze lijst van noodzakelijke aanpassingen.
Ik wil ook graag even terugkomen op uw opmerking dat u ons heeft proberen bellen en niet binnen bent geraakt. Was dit tijdens de normale openingsuren? het is immers zo dat wij hier heel hard op werken en dat onze indicatoren aangeven dat 80% van de telefoons worden opgenomen binnen de 20 seconden. Waar we dit niet halen is de wachttijd gemiddeld 60 seconden. Niettegenstaande de grote drukte zou het dus normaal gezien toch steeds mogelijk moeten zijn om ons telefonisch snel te bereiken. Mochten uw ervaringen hier anders zijn dan horen wij het graag zodat we kunnen bijsturen.
Ik wil ook graag even terugkomen op uw opmerking dat u ons heeft proberen bellen en niet binnen bent geraakt. Was dit tijdens de normale openingsuren? het is immers zo dat wij hier heel hard op werken en dat onze indicatoren aangeven dat 80% van de telefoons worden opgenomen binnen de 20 seconden. Waar we dit niet halen is de wachttijd gemiddeld 60 seconden. Niettegenstaande de grote drukte zou het dus normaal gezien toch steeds mogelijk moeten zijn om ons telefonisch snel te bereiken. Mochten uw ervaringen hier anders zijn dan horen wij het graag zodat we kunnen bijsturen.
Beste, Ik heb me verkeerd uitgedrukt ,wel binnen ,met de meldig ,alle operatoren zijn bezet,en wachttijd van 3 minuten ,en dan meer dan 10 minuten afwachten,en niet verder dan muziek te horen,en dit was in de loop van de dag,2xmet 1uur tussentijd,dit is mijn antwoord op je vraag,ik wil me verontschuldegen voor mijn fout,
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
Geen verontschuldigingen nodig. Mijn vraag was louter uit interesse. Wij zijn steeds op zoek naar feedback van onze klanten rond onze dienstverlening. Op die basis kunnen wij deze steeds verder verbeteren. Het is in ieder geval onze bedoeling om de telefoons steeds heel snel (en met snel bedoelen wij minder dan één minuut) op te nemen. Daarom maken wij bijvoorbeeld ook geen gebruik van een taalkeuze of een keuzemenu.
Op heel drukke momenten lukt dit jammer genoeg niet altijd wat hier blijkbaar het geval is geweest.
Op heel drukke momenten lukt dit jammer genoeg niet altijd wat hier blijkbaar het geval is geweest.
Ik heb nu toch contact per Tel. gekregen, maar had nu tegenslag die persoon kon niet op mijn beveiligde gegevens door een interne probleem,maar kreeg de verzekering dat ik de volgende dag zou worden gebeld ,en dat was ook zo,daar werd me nu uitgelegd dat ze dit zomaar niet kunnen in order brengen en dit nog wel enkele maanden kan duren, ik vroeg hem ook als ik een alleenstaand geval was
en hij beweerde me dat velen in mijn geval waren, ik vind wel vrij raar dat niemand antwoord op het forum die ook met dit voorval te maken heeft op de vraag die ik stelde in mij eerste bericht op het forum , NOG PERSONEN MET DAT PROBLEEM?????????
en hij beweerde me dat velen in mijn geval waren, ik vind wel vrij raar dat niemand antwoord op het forum die ook met dit voorval te maken heeft op de vraag die ik stelde in mij eerste bericht op het forum , NOG PERSONEN MET DAT PROBLEEM?????????
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
Zoals aangegeven door onszelf zijn er zeker nog mensen in deze situatie daar de weergave die u hier aanhaalt bij iedereen voorkomt. Zoals wij ook hebben aangegeven zijn we het ermee eens dat dit niet de meest duidelijke weergave is maar heeft het geen enkele invloed op de renteopbouw die, zoals u zelf aangeeft correct is.
Wij gaan dit probleem in één van de komende releases oplossen (zo werkt dat bij ons, wij moeten een probleem melden, dan moet het probleem worden geanalyseerd, de oplossing moet worden ontwikkeld, getest en vervolgens gereleased) dit kan afhankelijk van de planning en de prioriteiten toch wel enige tijd duren.
Wij gaan dit probleem in één van de komende releases oplossen (zo werkt dat bij ons, wij moeten een probleem melden, dan moet het probleem worden geanalyseerd, de oplossing moet worden ontwikkeld, getest en vervolgens gereleased) dit kan afhankelijk van de planning en de prioriteiten toch wel enige tijd duren.
Rabo geeft een heel duidelijk overzicht van de opbouw van de getrouwheidspremie en de vervaldatum en zo.
Ik denk dat jullie deze wel kennen
jullie zullen toch ook wel een testrekening hebben bij jullie concurrenten, he
Komt die er bij NIBC ook?
Ik denk dat jullie deze wel kennen

Komt die er bij NIBC ook?
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
Het is de bedoeling de detail van de renteopbouw in de toekomst aan te passen. Dit is ook een onderdeel van de nieuwe wetgeveing over de spaarrekeningen. Jammer genoeg slaagt men er blijkbaar niet in om deze wetgeving te finaliseren zodat wij ook de laatste details kennen waaraan moet worden voldaan. Eens dat er is kunnen we verder.