Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening
     
      Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Sparen Vraag het aan de financiële instelling Vraag het aan NIBC
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Detail Renteopbouw,

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
9 berichten • Pagina 1 van 1
azerty889
Newbie
Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 jan 2009

Detail Renteopbouw,

  • Citeer

Bericht door azerty889 » 18 januari 2013, 19:01

Zijn er nog personen bij wie geen enkele datum juist is in detail getrouwheid In Van waneer tot waneer,ik heb al op 2 januari via het contact formulier navraag gedaan ,op 3 januari antwoord had ,dat het fout was en dat ze dit zo vlug mogelijk zullen in order brengen,
maar tot op heden merk ik geen verandering, heb al proberen te bellen maar raak er niet binnen, PS de bedragen kloppen wel ,toch vind ik het vervelend dat tot waneer niet klopt ,Ik zal even voorbeeld geven VAN- 01-01-2013 TOT- 01-01-2013
01-01-2013 TOT 23-02-2012
23-02-2012 TOT 01-03-2012
01-01-2012 TOT 08-03-2012
08-03-2012 TOT 01-01-2014 dit staat zo waneer de
premie verworven is ,Begrijpe wie kan???????????
Laatst gewijzigd door azerty889 op 19 januari 2013, 13:03, 3 keer totaal gewijzigd.
Omhoog

kiwi
Sr. Member
Sr. Member
Berichten: 269
Lid geworden op: 13 apr 2008
Contacteer:
Contacteer kiwi
Verstuur privébericht

Re: Detail Renteopbouw,

  • Citeer

Bericht door kiwi » 18 januari 2013, 20:00

Ja, dat ligt aan de software. Trouwens bij Moneyou is dit ook want die gebruiken dezelfde software.
Wacht nog enkele weken of maanden op de volgende release van de software en dan zal het wel in orde zijn.
Omhoog

Mis geen enkele kans om te besparen.

Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox

Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Gebruikersavatar
NIBC Direct
Woordvoerder
Woordvoerder
Berichten: 412
Lid geworden op: 22 dec 2011
Contacteer:
Contacteer NIBC Direct
Verstuur privébericht Website

Re: Detail Renteopbouw,

  • Citeer

Bericht door NIBC Direct » 21 januari 2013, 10:27

We zijn het ermee eens dat de datumweergave in de renteopbouw niet erg duidelijk is. Het belangrijkste is in ieder geval dat de rente correct is maar u merkt terecht op dat de datum duidelijke kan worden weergegeven. Wij gaan dit dus opnemen in onze lijst van noodzakelijke aanpassingen.

Ik wil ook graag even terugkomen op uw opmerking dat u ons heeft proberen bellen en niet binnen bent geraakt. Was dit tijdens de normale openingsuren? het is immers zo dat wij hier heel hard op werken en dat onze indicatoren aangeven dat 80% van de telefoons worden opgenomen binnen de 20 seconden. Waar we dit niet halen is de wachttijd gemiddeld 60 seconden. Niettegenstaande de grote drukte zou het dus normaal gezien toch steeds mogelijk moeten zijn om ons telefonisch snel te bereiken. Mochten uw ervaringen hier anders zijn dan horen wij het graag zodat we kunnen bijsturen.
Omhoog

azerty889
Newbie
Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 jan 2009

Re: Detail Renteopbouw,

  • Citeer

Bericht door azerty889 » 21 januari 2013, 12:48

Beste, Ik heb me verkeerd uitgedrukt ,wel binnen ,met de meldig ,alle operatoren zijn bezet,en wachttijd van 3 minuten ,en dan meer dan 10 minuten afwachten,en niet verder dan muziek te horen,en dit was in de loop van de dag,2xmet 1uur tussentijd,dit is mijn antwoord op je vraag,ik wil me verontschuldegen voor mijn fout,
Omhoog

Gebruikersavatar
NIBC Direct
Woordvoerder
Woordvoerder
Berichten: 412
Lid geworden op: 22 dec 2011
Contacteer:
Contacteer NIBC Direct
Verstuur privébericht Website

Re: Detail Renteopbouw,

  • Citeer

Bericht door NIBC Direct » 21 januari 2013, 13:11

Geen verontschuldigingen nodig. Mijn vraag was louter uit interesse. Wij zijn steeds op zoek naar feedback van onze klanten rond onze dienstverlening. Op die basis kunnen wij deze steeds verder verbeteren. Het is in ieder geval onze bedoeling om de telefoons steeds heel snel (en met snel bedoelen wij minder dan één minuut) op te nemen. Daarom maken wij bijvoorbeeld ook geen gebruik van een taalkeuze of een keuzemenu.
Op heel drukke momenten lukt dit jammer genoeg niet altijd wat hier blijkbaar het geval is geweest.
Omhoog

azerty889
Newbie
Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 jan 2009

Re: Detail Renteopbouw,

  • Citeer

Bericht door azerty889 » 25 januari 2013, 13:35

Ik heb nu toch contact per Tel. gekregen, maar had nu tegenslag die persoon kon niet op mijn beveiligde gegevens door een interne probleem,maar kreeg de verzekering dat ik de volgende dag zou worden gebeld ,en dat was ook zo,daar werd me nu uitgelegd dat ze dit zomaar niet kunnen in order brengen en dit nog wel enkele maanden kan duren, ik vroeg hem ook als ik een alleenstaand geval was
en hij beweerde me dat velen in mijn geval waren, ik vind wel vrij raar dat niemand antwoord op het forum die ook met dit voorval te maken heeft op de vraag die ik stelde in mij eerste bericht op het forum , NOG PERSONEN MET DAT PROBLEEM?????????
Omhoog

Gebruikersavatar
NIBC Direct
Woordvoerder
Woordvoerder
Berichten: 412
Lid geworden op: 22 dec 2011
Contacteer:
Contacteer NIBC Direct
Verstuur privébericht Website

Re: Detail Renteopbouw,

  • Citeer

Bericht door NIBC Direct » 25 januari 2013, 13:47

Zoals aangegeven door onszelf zijn er zeker nog mensen in deze situatie daar de weergave die u hier aanhaalt bij iedereen voorkomt. Zoals wij ook hebben aangegeven zijn we het ermee eens dat dit niet de meest duidelijke weergave is maar heeft het geen enkele invloed op de renteopbouw die, zoals u zelf aangeeft correct is.
Wij gaan dit probleem in één van de komende releases oplossen (zo werkt dat bij ons, wij moeten een probleem melden, dan moet het probleem worden geanalyseerd, de oplossing moet worden ontwikkeld, getest en vervolgens gereleased) dit kan afhankelijk van de planning en de prioriteiten toch wel enige tijd duren.
Omhoog

Jhn
VIP member
VIP member
Berichten: 4399
Lid geworden op: 14 dec 2011
Contacteer:
Contacteer Jhn
Verstuur privébericht

Re: Detail Renteopbouw,

  • Citeer

Bericht door Jhn » 5 februari 2013, 09:28

Rabo geeft een heel duidelijk overzicht van de opbouw van de getrouwheidspremie en de vervaldatum en zo.
Ik denk dat jullie deze wel kennen ;) jullie zullen toch ook wel een testrekening hebben bij jullie concurrenten, he ;)

Komt die er bij NIBC ook?
Omhoog

Gebruikersavatar
NIBC Direct
Woordvoerder
Woordvoerder
Berichten: 412
Lid geworden op: 22 dec 2011
Contacteer:
Contacteer NIBC Direct
Verstuur privébericht Website

Re: Detail Renteopbouw,

  • Citeer

Bericht door NIBC Direct » 5 februari 2013, 09:39

Het is de bedoeling de detail van de renteopbouw in de toekomst aan te passen. Dit is ook een onderdeel van de nieuwe wetgeveing over de spaarrekeningen. Jammer genoeg slaagt men er blijkbaar niet in om deze wetgeving te finaliseren zodat wij ook de laatste details kennen waaraan moet worden voldaan. Eens dat er is kunnen we verder.
Omhoog

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

9 berichten • Pagina 1 van 1

Terug naar “Vraag het aan NIBC”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht
 

 

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

  • Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

  • Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy