actie gezinsbond: fortuneo
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: actie gezinsbond: fortuneo
Ik kan alleen maar zeggen dat het openen van de rekeningen bij fortuneo probleemloos verliep.
Het wordt bijna een gewoonte: documentje invullen, paspoorten copieren, factuurtje op naam zoeken, en opsturen.
Een paar dagen laten kreeg ik de brieven thuisgestuurd en kon ik beginnen. Inloggen gaat via sms, ben ik geen fan van maar soit.
Ook de interface van fortuneo is om te huilen. Diegene die dit ontworpen heeft zou dringend gevierendeeld moeten worden.
Zelfs gewoon uw rekening consulteren is een lijdensweg.
Over de support kan ik niet meepraten, die heb ik gelukkig nog niet nodig gehad.
Geld overschrijven is geen enkel probleem en ik heb dus ook wat geld geparkeerd op een gezinsbondspaarrekening.
In april is de getrouwheidspremie verdiend en dan zien we wel weer verder :-)
Het wordt bijna een gewoonte: documentje invullen, paspoorten copieren, factuurtje op naam zoeken, en opsturen.
Een paar dagen laten kreeg ik de brieven thuisgestuurd en kon ik beginnen. Inloggen gaat via sms, ben ik geen fan van maar soit.
Ook de interface van fortuneo is om te huilen. Diegene die dit ontworpen heeft zou dringend gevierendeeld moeten worden.
Zelfs gewoon uw rekening consulteren is een lijdensweg.
Over de support kan ik niet meepraten, die heb ik gelukkig nog niet nodig gehad.
Geld overschrijven is geen enkel probleem en ik heb dus ook wat geld geparkeerd op een gezinsbondspaarrekening.
In april is de getrouwheidspremie verdiend en dan zien we wel weer verder :-)
Gek dat er bijna niks gezegd wordt over Fortuneo , zij staan hoog (en met hun actie van de gezinsbond als hoogste spaarrekening) qua rente en geven garantie t/m 31-03-2012 terwijl Moneyou het heel vaag houd en NIBC minder betrouwbaar lijkt.
-vlo schreef:Beste Moneyman,Moneyman schreef:Niemand die hier op wil reageren?
Een tijdje geleden heb ik al eens geprobeerd om een Fortuneospaarrekening te openen. Het was een echte lijdensweg. Als je concrete vragen stelde via Email, werd er niet, laattijdig of maar half op gereageerd. Alhoewel ik nu bijna alle elementen in handen heb -tot en met een digipass- loopt de opening nog steeds niet gesmeerd. Uit pure frustratie ben ik er dan maar mee opgehouden. Stel je bvb voor dat je geld van je rekening nodig hebt en alles loopt daarbij ook in het honderd; nee bedankt!
Deze bank mag wat meer intrest aanbieden dan andere, maar wie wil nu voortdurend ongerust zijn over hun hopeloze werking!?
Bij mij is alles vlotjes verlopen bij de inschrijving,geen problemen mee gehad.
Aan ggoo1a: Wat is daar nu moeilijk aan om u rekening te consulteren?? Das toch simpel.
Rekening openen en consulteren ging ook bij mij zeer vlot (is ondertussen wel al een paar maanden geleden). Het klopt inderdaad wel dat de interface van Fortuneo zeer basic is en niet echt meer van deze tijd. Toch niet als je het vergelijkt met rabo, keytrade en zelfs argenta.
-
gast9876
tja, als de rente gegarandeerd is en de hoogste heb ik daar niet echt probleem mee. moet er gewoon 12 maanden op 'slapen'.
Nu bang afwachten wat na maart 2013, of hoe gaat ze nog nieuw volk trekken in januari?
Nu bang afwachten wat na maart 2013, of hoe gaat ze nog nieuw volk trekken in januari?
Het blijft me verbazen dat er zo weinig gezegd wordt hier over Fortuneo. Je kunt via de gezinsbondactie 2,8% krijgen welke is gegarandeerd tot 31/03/2013. Ik heb zojuist toch alvast een rekening geopend.
Of is er een goede reden waarom deze rekening / bank bijna niet ter sprake komt terwijl NIBC en Moneyou welke lagere rentes geven, wel vaker aan bod komen, waarbij NIBC zelfs een zeer lage rating heeft.
Of is er een goede reden waarom deze rekening / bank bijna niet ter sprake komt terwijl NIBC en Moneyou welke lagere rentes geven, wel vaker aan bod komen, waarbij NIBC zelfs een zeer lage rating heeft.
-
gast9876
Ik zou van NIBC naar Fortuneo willen overstappen. NIBC was ik wel heel tevreden.
Al papieren ingevuld.
http://www.gezinsbond.be/index.php?opti ... Itemid=493
tot eind maart nog 1,3% + 1,5% ipv NIBC 2,65%
getrouwheid blijft 1,5%, als je voor eind maart stort...
dus veronderstel dat ze toch niet onder de 2,65% totaal zullen gaan zoals moneyou? Via gezinsbond nog 0,5% hoger?
de basisrente tot 31/3 kunnen ze toch al niet meer afnemen?
Momenteel zitten ze op zelfde hoogte qua rendement, dus veronderstel dat na april fortuneo nog iets hoger zal zitten via gezinsbond (iets grotere zekerheid)? Vorig jaar spijtig niet ingetekend te hebben op fortuneo...
Fortuneo hebben ook betere rating dan NIBC.
Fortuneo heeft ook mogelijkheid voor rekening op naam van kinderen (NIBC niet)
Ik lees wel mindere support (ook op het forum rechtstreeks fortuneo) & wat problemen...NIBC vind ik toch snel reageren (zeker op forum) en ook afhandeling was ok.
Dan heb ik 3 vliegen in 1 klap (hoogste rente, goede rating, kindspaarrekening)
Wat denken jullie hiervan?
Al papieren ingevuld.
http://www.gezinsbond.be/index.php?opti ... Itemid=493
tot eind maart nog 1,3% + 1,5% ipv NIBC 2,65%
getrouwheid blijft 1,5%, als je voor eind maart stort...
dus veronderstel dat ze toch niet onder de 2,65% totaal zullen gaan zoals moneyou? Via gezinsbond nog 0,5% hoger?
de basisrente tot 31/3 kunnen ze toch al niet meer afnemen?
Momenteel zitten ze op zelfde hoogte qua rendement, dus veronderstel dat na april fortuneo nog iets hoger zal zitten via gezinsbond (iets grotere zekerheid)? Vorig jaar spijtig niet ingetekend te hebben op fortuneo...
Fortuneo hebben ook betere rating dan NIBC.
Fortuneo heeft ook mogelijkheid voor rekening op naam van kinderen (NIBC niet)
Ik lees wel mindere support (ook op het forum rechtstreeks fortuneo) & wat problemen...NIBC vind ik toch snel reageren (zeker op forum) en ook afhandeling was ok.
Dan heb ik 3 vliegen in 1 klap (hoogste rente, goede rating, kindspaarrekening)
Wat denken jullie hiervan?
Ben reeds klant bij fortuneo,nu wil ik rekening openen fidelity partner.Zij hebben reeds al mijn gegevens en nu vragen ze mij nog eens de aanvraag formulieren in tevullen en op te sturen, waar zit de logica
Germa, dring er gewoon bij hen op aan dat je hen die gegevens al bezorgd hebt. Dat heb ik in een andere situatie bij hen ook gedaan en toen was het plots allemaal in orde.
germa schreef:Ben reeds klant bij fortuneo,nu wil ik rekening openen fidelity partner.Zij hebben reeds al mijn gegevens en nu vragen ze mij nog eens de aanvraag formulieren in tevullen en op te sturen, waar zit de logica
Ik maakte hetzelfde mee. En meer zelfs mijn rekeningen kunnen niet eens omgezet worden. Met andere woorden, "als het moeilijk kan gaan we het zeker niet makkelijk maken" zal Fortuneo denken. Voor mij is de maat vol. Over enkele dagen zijn ze me kwijt.