Rekeningnummer
Re: Rekeningnummer
Er is inderdaad wel een verschil in Layout, maar in de layout zelf is nergens vermeld of je op BE dan wel op de Nl versie zit.NIBC Direct schreef:De uitleg van Vlo is inderdaad de meest voor de hand liggende mogelijkheid. Als u via Google naar de site gaat dan bestaat de kans dat u op de Nederlandse site terecht komt. Wat echter niet meer klopt is dat beide sites nog steeds quasi identiek zouden zijn. Als u gaat kijken naar http://www.nibcdirect.be en http://www.nibcdirect.nl zal u zien dat er wel degelijk een groot verschil ontstaan is.
Zelfde met de inlogpagina,( waar je je gegevens moet intypen ) ook daar zie je niet op welke versie je zit,gezien deze beide indentiek zijn, zonder de vermelding BE of NL
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
De layout van de websites is duidelijk verschillend, de layout van de inlogpagina's is inderdaad gelijk. In de toekomst gaan we deze inlogpagina aanpassen zodat het duidelijker is dat men op de Belgische pagina zit. Tot zolang kan u best steeds eens nakijken of het adres eindigt op .be. Nog makkelijker is de URL op te nemen in je favorieten.
Het is in ieder geval in het kader van bankingtoepassingen altijd belangrijk om de URL even visueel te checken.
Het is in ieder geval in het kader van bankingtoepassingen altijd belangrijk om de URL even visueel te checken.
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
Jammer genoeg is het niet zo eenvoudig ;-)
De gewonen site aanpassen kan heel snel maar het inlogscherm is een onderdeel van de secure omgeving. Daar wijzigingen aanbrengen dient te gebueren in een release en vraagt heel wat extra inspanningen op vlak van security checks en testen.
De gewonen site aanpassen kan heel snel maar het inlogscherm is een onderdeel van de secure omgeving. Daar wijzigingen aanbrengen dient te gebueren in een release en vraagt heel wat extra inspanningen op vlak van security checks en testen.
Ik denk dat jullie "inspanningen" in het niet zullen verzinken bij het verdwijnen van alle fustraties van beginnende klanten.NIBC Direct schreef:Jammer genoeg is het niet zo eenvoudig ;-)
...en ik weet waarover ik het heb

Yaris, een goed idee... maar waarom moet dat Belgje zo ongelukkig zijn?
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Volgens mij wel.NIBC Direct schreef:Jammer genoeg is het niet zo eenvoudig ;-)
Functionaliteiten wijzigen dan zijn testen nodig maar enkel de layout dan niet. Een vlagje (zonder smiley

Probleem is wschlk. ook dat een Vlaming bijna automatisch op nl (= Nederlandstalig ) klikt.
Ik heb twee verschillende schoenen, de ene zijn zwart en de andere zijn bruin...
Nergens staat vermeld uit welk land ze komen ,,,, Be of Nl..
rarara uit welk land komen de zwarte schoenen????
Op dezelfde wijze heeft NIBC zijn website opgebouwd... Typisch Nederlandse manier denk ik dan zo...
( da zie je toch zo man, zijn twee verschillende )
We kunnen er eens mee lachen, maar echt professioneel kun je dit niet noemen..
Nergens staat vermeld uit welk land ze komen ,,,, Be of Nl..
rarara uit welk land komen de zwarte schoenen????
Op dezelfde wijze heeft NIBC zijn website opgebouwd... Typisch Nederlandse manier denk ik dan zo...
( da zie je toch zo man, zijn twee verschillende )
We kunnen er eens mee lachen, maar echt professioneel kun je dit niet noemen..