Rabobank - Nieuw aanbod Aberdeen Fondsen
TIP
Rabobank - Nieuw aanbod Aberdeen Fondsen
Beste Collega - Spaargidsers,
Breaking news.
Uitstekend nieuws voor de liefhebbers van fondsen.
Rabobank heeft een nieuwe fondsbeheerder toegevoegd aan het huidige aanbod :
Aberdeen
4 Aandelenfondsen en 2 Obligatiefondsen betreffende Emerging Markets waaronder één fonds met de Morningstar "Gold" Rating.
Paar serieuse kleppers.
Ongetwijfeld zal dit berichtje wat nieuwe impulsen geven aan ons forum.
Prettige dag gewenst aan iedereen.
Groetjes
Realistje
PS : Yaris - Het Emerging Markets aanbod van Rabobank wordt hiermee serieus opgewaardeerd hé.
PS : Al Fonds - Zullen wel enkele kleppers van je fondsenlijst tussen zitten in het nieuwe aanbod bij Rabobank betreffende Aberdeen ...
Breaking news.
Uitstekend nieuws voor de liefhebbers van fondsen.

Rabobank heeft een nieuwe fondsbeheerder toegevoegd aan het huidige aanbod :
Aberdeen
4 Aandelenfondsen en 2 Obligatiefondsen betreffende Emerging Markets waaronder één fonds met de Morningstar "Gold" Rating.
Paar serieuse kleppers.
Ongetwijfeld zal dit berichtje wat nieuwe impulsen geven aan ons forum.

Prettige dag gewenst aan iedereen.
Groetjes
Realistje
PS : Yaris - Het Emerging Markets aanbod van Rabobank wordt hiermee serieus opgewaardeerd hé.

PS : Al Fonds - Zullen wel enkele kleppers van je fondsenlijst tussen zitten in het nieuwe aanbod bij Rabobank betreffende Aberdeen ...
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Rabobank - Nieuw aanbod Aberdeen Fondsen
Die Asian smaller companies krijgt bij Rabo risicoklasse 5 terwijl die bij Binck risico 4 meekrijgt...
En die met Goldrating vind ik met zn isincode niet terug bij morningstar....
En die met Goldrating vind ik met zn isincode niet terug bij morningstar....
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- JulusCesar
- VIP member
- Contacteer:
Het voordeel bij rabobank is dat men kan kopen voor 100 euro in plaats van 250 euro bij binckbank.
Amai, van laat op de trein springen gesproken.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Zeg, hoe zit dat met die risicoquotering ?
Vorige week geld overgezet van Rabo naar Binck, gisteren Asian Smaller Compagnies bij Binck besteld, vandaag verwerkt en nu biedt Rabobank het ook kostenloos aan
Binck heeft wel meer Aberdeen-fondsen in de kernselectie die me interesseren (emerging markets equity, emerging markets small companies). Wel eens kijken of er participaties overlappen.

-
- Hero Member
- Contacteer:
@ Yaris : heb de asian smaller comp ergens vorig jaar aangekocht bij Binck. Momenteel ongeveer + 20 pct. Die aankoop heb ik me niet beklaagd.
De volatiliteit vh fonds lijkt me een pak minder dan andere risicoklasse 5 fondsen.
De volatiliteit vh fonds lijkt me een pak minder dan andere risicoklasse 5 fondsen.
Heb ook ingetekend voor een beperkt bedrag.
Beurzen reeds flink doorgestegen de voorbije maanden en hoger risico maar met LT-visie in het achterhoofd is dit zeker een goeie belegging gezien het track record en de expertise van Aberdeen in Emerging Markets.
Groetjes !

Beurzen reeds flink doorgestegen de voorbije maanden en hoger risico maar met LT-visie in het achterhoofd is dit zeker een goeie belegging gezien het track record en de expertise van Aberdeen in Emerging Markets.
Groetjes !
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Het is niet onze gewoonte om ons te mengen in discussies die niet in onze rubriek 'Vraag het aan Rabobank.be' staan, maar we willen toch graag een klein misverstand ophelderen:
Wat betreft het Aberdeen global - Asia Pacific equity: wij bieden de ‘E2 EUR’ -klasse aan met isincode LU0498180339. Deze versie is (nog) niet beschikbaar op de site van Morningstar, vandaar misschien de verwarring. De versie waar jullie naar verwijzen is de ‘A2 USD’ –klasse.
Wat betreft Aberdeen Global – Asian smaller companies A2 USD: De klasse die wij aanbieden heeft wel degelijk 5 Morningstar sterren. Het kan soms verschillen van klasse tot klasse. Hier de link naar de pagina van Morningstar. http://www.morningstar.be/be/funds/snap ... F0GBR06X7H" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat betreft het Aberdeen global - Asia Pacific equity: wij bieden de ‘E2 EUR’ -klasse aan met isincode LU0498180339. Deze versie is (nog) niet beschikbaar op de site van Morningstar, vandaar misschien de verwarring. De versie waar jullie naar verwijzen is de ‘A2 USD’ –klasse.
Wat betreft Aberdeen Global – Asian smaller companies A2 USD: De klasse die wij aanbieden heeft wel degelijk 5 Morningstar sterren. Het kan soms verschillen van klasse tot klasse. Hier de link naar de pagina van Morningstar. http://www.morningstar.be/be/funds/snap ... F0GBR06X7H" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Hero Member
- Contacteer:
Het ging niet over het aantal sterren, maar de volatiliteit, risico, van de asian smaller companies. Kzal in vraag het aan Rabo zetten.
Ikzelf ben begin dit jaar ook ingestapt in Asian Smaller Companies, in Global Emerging Markets zat ik reeds langer.Yaris schreef:Zo, ik heb ingetekend op de Asian Smaller Companies. Ik geloof sterk in emerging markets en smaller companies, dus de combinatie van de twee is voor mij het neusje van de zalm.
Voor beleggingsfondsen geven die echt heel mooie rendementen.
ik vind toch dat je niet teveel van die emerging market fondsen moet kopen. Ik verkies meer een defensief fonds zoals BGF global allocation waarbij je gemiddeld zo'n 5% per jaar kunt realiseren. Dit fonds kan men ook kopen bij Rabobank. rating : gold.
Het is best mogelijk dat er nog zo''n Aziatische crisis zoals vroeger kan komen.
Het is best mogelijk dat er nog zo''n Aziatische crisis zoals vroeger kan komen.