lampiris beloont trouwe klanten (+3 jaar) met extra 5%
-
gast9876
lampiris beloont trouwe klanten (+3 jaar) met extra 5%
Ik ben al 5 jaar klant, dus zal aanspraak op kunnen maken. Vraag wel af of je P4You/Test-Aankoop korting zal kunnen combineren met Fidelity.....
Jouw leverancier beloont zijn trouwe klanten.
Met plezier kondigen we aan dat Lampiris zich alweer vernieuwend opstelt door de gewoonten van de energiesector te doorbreken ten voordele van de consument!
Op 1 april lanceren we een initiatief om onze trouwe klanten te belonen. Het is algemeen geweten dat de investeringen en beheerskosten voor een nieuwe klant relatief hoog zijn bij aanvang van het contract, maar vervolgens geleidelijk aan dalen. Aangezien ons prijsbeleid in het teken staat van transparantie en respect voor de consument, hebben we besloten om onze klanten te laten profiteren van deze kostendaling. Onze besparingen leveren met andere woorden direct en blijvend voordeel op.
Concreet betekent dit dat, als je minstens drie jaar klant bent bij Lampiris en voor elektronische facturatie hebt gekozen, je met het nieuwe tarief LAMPIRIS FIDELITY kunt genieten van 5% voordeel op de energiecomponent van zowel je elektriciteits- als gasfactuur.
Waarom je moet kiezen voor elektronische facturatie om van het LAMPIRIS FIDELITY tarief te genieten? Simpel, omdat Lampiris je steeds voordelige en ecologische oplossingen aanreikt, eenvoudige initiatieven die perfect aansluiten bij jouw groene levensstijl. Kiezen voor elektronische facturatie doe je hier.
Als je voldoet aan de voorwaarden voor het LAMPIRIS FIDELITY tarief, nemen wij binnenkort contact met jou op om je keuze te bevestigen.
Jouw leverancier beloont zijn trouwe klanten.
Met plezier kondigen we aan dat Lampiris zich alweer vernieuwend opstelt door de gewoonten van de energiesector te doorbreken ten voordele van de consument!
Op 1 april lanceren we een initiatief om onze trouwe klanten te belonen. Het is algemeen geweten dat de investeringen en beheerskosten voor een nieuwe klant relatief hoog zijn bij aanvang van het contract, maar vervolgens geleidelijk aan dalen. Aangezien ons prijsbeleid in het teken staat van transparantie en respect voor de consument, hebben we besloten om onze klanten te laten profiteren van deze kostendaling. Onze besparingen leveren met andere woorden direct en blijvend voordeel op.
Concreet betekent dit dat, als je minstens drie jaar klant bent bij Lampiris en voor elektronische facturatie hebt gekozen, je met het nieuwe tarief LAMPIRIS FIDELITY kunt genieten van 5% voordeel op de energiecomponent van zowel je elektriciteits- als gasfactuur.
Waarom je moet kiezen voor elektronische facturatie om van het LAMPIRIS FIDELITY tarief te genieten? Simpel, omdat Lampiris je steeds voordelige en ecologische oplossingen aanreikt, eenvoudige initiatieven die perfect aansluiten bij jouw groene levensstijl. Kiezen voor elektronische facturatie doe je hier.
Als je voldoet aan de voorwaarden voor het LAMPIRIS FIDELITY tarief, nemen wij binnenkort contact met jou op om je keuze te bevestigen.
Re: lampiris beloont trouwe klanten (+3 jaar) met extra 5%
niet te combineren, ik citeer letterlijk:
vooral voor gas interessant voor mij
bron: http://www.lampiris.be/uploaded/Tarief% ... nderen.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;Lampiris klanten die aan de voorwaarden voldoen en die voor Lampiris Fidelity kiezen,
genieten van een tarief waar de energieprijs per kWh 5% lager ligt dan bij de standard
tarieven van Lampiris.
Promo en kortingen die van toepassing zijn op standaard tarieven van Lampiris zijn niet op
Lampiris Fidelity van toepassing.
vooral voor gas interessant voor mij
-- > de tijd gaat snel gebruik hem wel <-- > gierig is zielig <--->delen is plezant<---
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
door die lampiriscoop heb ik voordeel bij elektriciteit. als die fidilety ook enkel voor gas kan. ideaal.
kan idd enkel ook voor gas met lampiriscoop tarief voor electriciteit, heb daarover al enkele weken terug een telefoon gekregen maar ben voorlopig gebleven bij power4you korting die voor mij nog net iets voordeliger is maar ben dan wat gas betreft een relatief kleine verbruiker
-- > de tijd gaat snel gebruik hem wel <-- > gierig is zielig <--->delen is plezant<---
Ik zal nu denk ik aan mijn vierde korting toe zijn, na €30 voor combi-abon gas+elec, korting Belfiusklant, korting electriciteit Lampiriscoop.
Ik hoop dat ze er bij Lampiris nog aan uit kunnen!!!!
Als je lampiriscoop bent geworden ben je wel die €30 voor combi-abon gas+elec kwijt. En als die Belfiuskorting ook op de electriciteit was dan ben je die ook kwijt volgens mij.stranger schreef:Ik zal nu denk ik aan mijn vierde korting toe zijn, na €30 voor combi-abon gas+elec, korting Belfiusklant, korting electriciteit Lampiriscoop.
Lampitiscoop op de stroom + fidelity op de Gas gaat dan wel weer lees ik hier.
Maar moet nog tot december voordat ik 3 jaar klant ben bij Lampiris voor mijn Gas.
Tussen beiden zit voor mij momenteel ook geen noemenswaardig verschil.Hago schreef:ben voorlopig gebleven bij power4you korting die voor mij nog net iets voordeliger is
Nieuw en interessant om te zien of het de moeite kan lonen: Antargaz.
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/econo ... 0_Antargaz
Super nieuws!
Net zoals enkele andere zit ik voor elektriciteit bij lampiriscoop. Voor gas zou deze korting dan mooi zijn, eind deze maand ben ik er 3 jaar.
Ik kreeg trouwens net mijn afrekening, voor elektriciteit trek ik 70 euro terug en voor gas 250 euro. Tijd om mijn voorschotten aan te passen!
Net zoals enkele andere zit ik voor elektriciteit bij lampiriscoop. Voor gas zou deze korting dan mooi zijn, eind deze maand ben ik er 3 jaar.
Ik kreeg trouwens net mijn afrekening, voor elektriciteit trek ik 70 euro terug en voor gas 250 euro. Tijd om mijn voorschotten aan te passen!
-
gast9876
thermostaat 3° lager gezet?
slimme zet van lampiris. Als ze 3% via P4you/test-aankoop moeten geven, veronderstel ik dat ze ook commissie moeten geven aan die partners....Nu moeten ze gewoon aan de klant de 5% geven.
slimme zet van lampiris. Als ze 3% via P4you/test-aankoop moeten geven, veronderstel ik dat ze ook commissie moeten geven aan die partners....Nu moeten ze gewoon aan de klant de 5% geven.
Haha, Nee. Het is te zeggen, ik voerde een hele reeks door van kleine tips (binnendeuren toe houden, tocht-rubbers, CV goed afstellen,...).
Maar goed, dat is te veel off-topic.
Ik kan eigenlijk nergens op de site van Lampiris info vinden over deze korting?
Maar goed, dat is te veel off-topic.
Ik kan eigenlijk nergens op de site van Lampiris info vinden over deze korting?
Of 'waar brandt de lamp' ?hansv schreef:Ik kan eigenlijk nergens op de site van Lampiris info vinden over deze korting?
't Is in hun blog te doen: http://blog.lampiris.be/nl/lampiris-doet-het-anders" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik ben benieuwd of ze mij zullen contacteren; ik ben al meer dan 3 jaar klant.
k heb ervaren dat de communicatie met Lampiris meestal niet vlot en mank verloopt, zeker als het over promoties gaat.
k heb ervaren dat de communicatie met Lampiris meestal niet vlot en mank verloopt, zeker als het over promoties gaat.
daar ben ik ook benieuwd naar. ben vier jaar klant nu. als je iets moet krijgen, zal je er altijd toch wel zelf om moeten. allee, zo hebben ze mij toch altijd verteld. en zo doe ik het ook altijd.
heb lampiris zelf moeten contacteren om die fidelity te krijgen. nu kreeg ik via werk 2.5% korting. heb ze gecontacteerd dat ik fidelity wenste. men ging dat aanpassen. heb ook al twee maanden geen afrekening van elektriciteit gekregen.
tegen mij vertelde men dat de lampiriscoop voor gas en elektriciteit was. volgens mij weten ze het daar zelf al niet meer met de kortingen
tegen mij vertelde men dat de lampiriscoop voor gas en elektriciteit was. volgens mij weten ze het daar zelf al niet meer met de kortingen