Autolening 2ehands BNP Paribas Fortis
TIP
Op zoek naar de laagste rente? Vergelijk alle aanbieders van kredieten
-
- Full Member
- Contacteer:
Autolening 2ehands BNP Paribas Fortis
Ik was aan het rondkijken voor een autolening voor jonge tweedehands en zag dat BNP een actie had hieromtrent in het kader van autosalon, maar ze vermelden nergens een einddatum van deze actie. Had hen al gebeld met vraag tot wanneer ik dit tarief kan krijgen, maar krijg niet echt een duidelijk antwoord.
Is er iemand die hier meer over weet? Het zou een actie zijn die samenloopt met de saloncondities, in de autoverkoop loopt dit tot eind februari, maar er staat volgens mij nergens vermeld dat de tarieven van BNP ook maar geldig zijn tot eind februari.
Indien er mensen zijn die ervaring hebben met autolening van BNP dan hoor ik daar ook graag van, ben geen klant bij BNP.
Is er iemand die hier meer over weet? Het zou een actie zijn die samenloopt met de saloncondities, in de autoverkoop loopt dit tot eind februari, maar er staat volgens mij nergens vermeld dat de tarieven van BNP ook maar geldig zijn tot eind februari.
Indien er mensen zijn die ervaring hebben met autolening van BNP dan hoor ik daar ook graag van, ben geen klant bij BNP.
Re: Autolening 2ehands BNP Paribas Fortis
Je kan gewoon een BNP kantoor binnenstappen en een simulatie vragen van jou lening, dan weet je het direct. Aan de telefoon zullen ze meestal minder vertellen dan wanneer je naar een kantoor gaat. In veel gevallen zullen ze ook proberen om je ter plaatse te doen tekenen voor de lening dus je moet ook wel een beetje sterk in je schoenen staan.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Autolening 2ehands BNP Paribas Fortis
Tot 2 jaar zit fortis scherp
Is de auto ouder dan 2 jaar tot 3 jaar zijn er slechts enkele banken die een voordeel tarief geven.
Record geeft bij mijn weten hetzelfde tarief als nieuwe voertuigen, maar misschien zijn er ook nog andere?
Is de auto ouder dan 2 jaar tot 3 jaar zijn er slechts enkele banken die een voordeel tarief geven.
Record geeft bij mijn weten hetzelfde tarief als nieuwe voertuigen, maar misschien zijn er ook nog andere?