Aankoop fondsen
TIP
-
robinvandyck
- Full Member

- Contacteer:
Aankoop fondsen
Beste forumgangers
Graag had ik willen weten waar je fondsen zoals Aberdeen, Carmignac en Ethna kan aankopen maandelijks of periodiek voor +- 100 tot 300 euro. Welke bank zou hiervoor het beste zijn, financieel bekeken met betrekking tot instapkosten, keuze enz... Ik dacht aan Rabobank of Argenta maar ik ben er tot mijn spijt te weinig in thuis en wil graag leren van de beste. Het is ook de bedoeling mijn geld meer te laten opbrengen dan op een spaarboekje te laten staan.
Graag had ik willen weten waar je fondsen zoals Aberdeen, Carmignac en Ethna kan aankopen maandelijks of periodiek voor +- 100 tot 300 euro. Welke bank zou hiervoor het beste zijn, financieel bekeken met betrekking tot instapkosten, keuze enz... Ik dacht aan Rabobank of Argenta maar ik ben er tot mijn spijt te weinig in thuis en wil graag leren van de beste. Het is ook de bedoeling mijn geld meer te laten opbrengen dan op een spaarboekje te laten staan.
Re: Aankoop fondsen
Voor Ethna ET :
Binckbank : 1% kosten min.aankoop : 250 euro
Keytrade : 9,95 euro : geen min.aankoop
Carmignac :
Rabo, Binck : 1% kosten
Keytrade FS Plan : 0% kosten
Aberdeen :
Rabo : 0% kosten
Binck : kernselectie : 0% kosten
Carmignac :
Aberdeen :
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Aberdeen verdwijnt op 17 maart uit kernselectie bij Binck (1 %) + 2 % instap opgelegd door Aberdeen voor nieuwe beleggers.luc1961 schreef:Voor Ethna ET :
Carmignac :
Aberdeen :
Naar mijn weten geldt dit slechts voor 2 Aberdeen-fondsen. De rest blijft in de kernselectie, waaronder Asian Small Comp.
Klopt, van midden vorige week zijn volgende 2 Aberdeen-fondsen uit de kernselectie van Binckbank:
- Aberdeen Global Emerging Markets Equity Fund A2 USD Acc (LU0132412106)
- Aberdeen Global Emering Markets Small Cies USD (LU0278937759).
Ipv van 0% instapkosten betaal je voortaan 3%... Er staan nog wel een paar andere fondsen aan 0% in de kernselectie, waaronder inderdaad Aberdeen Asian Small Cies (LU0231459107).
- Aberdeen Global Emerging Markets Equity Fund A2 USD Acc (LU0132412106)
- Aberdeen Global Emering Markets Small Cies USD (LU0278937759).
Ipv van 0% instapkosten betaal je voortaan 3%... Er staan nog wel een paar andere fondsen aan 0% in de kernselectie, waaronder inderdaad Aberdeen Asian Small Cies (LU0231459107).
Idd, mijn excuses voor de verwarring.