Lange termijn na 65 jaar
TIP
Kies voor het hoogste rendement vergelijk alle langetermijnsparen aanbieders
Lange termijn na 65 jaar
Ik ben nieuw op dit forum .
Ik heb een vraag ,ik heb een lange termijnrekening van ETHIAS die loopt tot 2045
Nog 5jaar en de 10jaar zijn voorbij dus kan nog altijd bijstorten ,nu heb ik hier gelezen dat de premie die je kan storten na 10jaar afhangt van de eerste storting.
Door omstandigheden was die niet het maximale bedrag.
Nu denk ik eraan een contract aan te gaan nu het nog kan (63jaar) en er het maximale op zetten zodat ik nog iets kan inbrengen
Ik had gedacht aan CERTIFLEX omdat instap en beheerskosten laag zijn ik weet het rendement is niet zo groot maar toch.
Is dit een goede zet of niet of heeft iemand een ander en beter voorstel.
P.S. Heb trouwens gehoord dat men maar van dit fiscale voordeel maar kan genieten tot de leeftijd van 75 jaar.
Alvast bedankt voor reactie.
EDIT mod: het is niet nodig je titel in drukletters te zetten!
Ik heb een vraag ,ik heb een lange termijnrekening van ETHIAS die loopt tot 2045
Nog 5jaar en de 10jaar zijn voorbij dus kan nog altijd bijstorten ,nu heb ik hier gelezen dat de premie die je kan storten na 10jaar afhangt van de eerste storting.
Door omstandigheden was die niet het maximale bedrag.
Nu denk ik eraan een contract aan te gaan nu het nog kan (63jaar) en er het maximale op zetten zodat ik nog iets kan inbrengen
Ik had gedacht aan CERTIFLEX omdat instap en beheerskosten laag zijn ik weet het rendement is niet zo groot maar toch.
Is dit een goede zet of niet of heeft iemand een ander en beter voorstel.
P.S. Heb trouwens gehoord dat men maar van dit fiscale voordeel maar kan genieten tot de leeftijd van 75 jaar.
Alvast bedankt voor reactie.
EDIT mod: het is niet nodig je titel in drukletters te zetten!