Keytrade en USD
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Keytrade en USD
Bij ING kan je ook een $-account openen. Je zou dan best eens kunnen vragen bij de bank zelf hoe je dit kan oplossen. Als het allemaal legaal is, zie ik geen probleem. Desnoods contacteer je de belastingdienst zelf hoe dit aan te pakken.
mouche schreef:Bij ING kan je ook een $-account openen. Je zou dan best eens kunnen vragen bij de bank zelf hoe je dit kan oplossen. Als het allemaal legaal is, zie ik geen probleem. Desnoods contacteer je de belastingdienst zelf hoe dit aan te pakken.
Belastingdienst contacteren terwijl er toch "iets" zou willen achterghouden worden
zie draad op ander forum
http://www.juridischforum.be/forum/view ... 16&t=48763" onclick="window.open(this.href);return false;
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
En de vraagsteller verdween met de noorderzon, nam al z'n posts mee behalve die met het F*-woord.limboo schreef:Fuck off als je geen serieus antwoord hebt op mijn vraag, serieus...

Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Is op meer dan een forum verdwenen
Of heeft zijn opdrachtgever ontmoet, die het niet erg op prijs stelde dat hij begon te twijfelen.
Het schijnt dat zo Afrikaanse ( amerikaanse ) afzetters er niet terug voor deinzen om iemand te onthoofden.
Of heeft zijn opdrachtgever ontmoet, die het niet erg op prijs stelde dat hij begon te twijfelen.
Het schijnt dat zo Afrikaanse ( amerikaanse ) afzetters er niet terug voor deinzen om iemand te onthoofden.
De vraagsteller heeft hier blijkbaar alleen zijn handtekening overgelatenSpruitekop schreef:En de vraagsteller verdween met de noorderzon, nam al z'n posts mee behalve die met het F*-woord.limboo schreef:Fuck off als je geen serieus antwoord hebt op mijn vraag, serieus...