IMUC
TIP
Re: IMUC
@jpke : je moet écht over stalen zenuwen beschikken : kijk maar effe naar CLDX . van $13.49 op maandag naar gisteren $15.08 ... als je té snel bang bent ...moet je uit de biotech wegblijven.
Insider, Bedankt voor uw ondersteuning en raad. Als een aandeel blijft zakken en heel dicht of onder de aankoopprijs komt en het voelt niet goed aan dan informeer ik eens bij mijn Internetvrienden hoe zij de situatie aanvoelen. Uw kennis in dit soort beleggingen zijn voor mij een leidraad, uiteraard weet ik dat beslissingen aan mij zijn besteed. Ik heb voor een, voor mij toch, hoog bedrag geïnvesteerd in IMUC. Ik vond het wel vreemd dat er niemand reageerde op de daling. In het verleden werd zoiets als koopopportuniteit bestempeld en nu was het muisstil op het forum.
Ik had in gedachten om mijn stukken te verkopen en de zaak even te bekijken, maar ik heb ingezien dat er fundamenteel niets veranderd is en dat de daling vermoedelijk te wijten is aan onrust op de markt. Ik hoop dat jij met je kennis en inzicht het forum zal blijven inspireren en ons begunstigt met goede tips.
P.S. Ik ben ook ingestapt bij CLDX (klein bedrag).
JPKE.
Ik had in gedachten om mijn stukken te verkopen en de zaak even te bekijken, maar ik heb ingezien dat er fundamenteel niets veranderd is en dat de daling vermoedelijk te wijten is aan onrust op de markt. Ik hoop dat jij met je kennis en inzicht het forum zal blijven inspireren en ons begunstigt met goede tips.
P.S. Ik ben ook ingestapt bij CLDX (klein bedrag).
JPKE.
graag gedaan 
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
Ik ben ook ingestapt aan 2,12$.
is er nog recent nieuws, of belangrijke deadlines?
is er nog recent nieuws, of belangrijke deadlines?
neen geen echt nieuws dus gewoon afwachten en .... uitzweten !
let wel :CLDX en NWBO vissen in dezelfde vijver : GBM
let wel :CLDX en NWBO vissen in dezelfde vijver : GBM
Ik wacht ook af met dit aandeel !
ik heb mijn positie hierin afgebouwd.
Tja, dat zweten valt wel mee met een winst van 20% op een paar dagen.
Ik heb wel de ehlft terug te koop gezet aan 3$.
Ik heb wel de ehlft terug te koop gezet aan 3$.
Voor mij moet de koers nog liften naar $ 3,30 !
Mag ik vragen waarom je positie hebt afgebouwd? Mijn inziens zitten we in laatste rechte lijn nr PII resultaten... Spannend!insider schreef:ik heb mijn positie hierin afgebouwd.
Sent from my iPad using Tapatalk HD
http://seekingalpha.com/article/1567072 ... urce=yahoo" onclick="window.open(this.href);return false;
ja omdat ik 20000 aandelen iets te veel vond en ik geld nodig had om andere aandelen te kopen. 
Ik heb er dus nog wel ettelijke (die ik aankocht hoger dan de huidige koers en zodoende niet verkoop tot ik in de winst zit).
maar je hebt overschot van gelijk dat we in de laatste rechte lijn zitten en blijkbaar reageert de markt al op dit gegeven !
maar let wel op met dit "pumpen" .... het kan evengoed terugvallen als de "chase" voorbij is.
Ik heb er dus nog wel ettelijke (die ik aankocht hoger dan de huidige koers en zodoende niet verkoop tot ik in de winst zit).
maar je hebt overschot van gelijk dat we in de laatste rechte lijn zitten en blijkbaar reageert de markt al op dit gegeven !
maar let wel op met dit "pumpen" .... het kan evengoed terugvallen als de "chase" voorbij is.
Er wordt stevig gepompt vandaag zie ik.
3,19!
3,19!
Ja en nee... blijkbaar is er verhoogde aandacht voor IMUC nadat een analyst met veel invloed blijkbaar heeft aangekondigd een opiniestuk te schrijven over ICT-107: http://seekingalpha.com/instablog/11178 ... am-you-see" onclick="window.open(this.href);return false;Blackbelt schreef:Er wordt stevig gepompt vandaag zie ik.
3,19!
Volume spreekt ook boekdelen: over 1,5 miljoen aandelen verhandeld per dag en dit al 3 beursdagen op rij !!
Mss blijken meer en meer mensen overtuigd te geraken over het potentieel van ICT-107, inclusief enkele ivesteringsfondsen ...
ik wacht met veel plezier de gebeurtenissen af! nu zit ik volledig in de winst. de vakantie komt eraan begrijpt u....LOL