Waar voordelig obligaties aankopen?
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Waar voordelig obligaties aankopen?
Hallo,
Aandelen kan je het goedkoopst via Keytrade of Binckbank,
spaargeld zet je het best op een online bank als Kaupthing Edge of Credit Europe Bank.
Maar waar koop je zonder te veel kosten obligaties?
Om obligaties te kopen toch weer bij de groot banken langs gaan?
Aandelen kan je het goedkoopst via Keytrade of Binckbank,
spaargeld zet je het best op een online bank als Kaupthing Edge of Credit Europe Bank.
Maar waar koop je zonder te veel kosten obligaties?
Om obligaties te kopen toch weer bij de groot banken langs gaan?
Re: Waar voordelig obligaties aankopen?
normaal kan je bij keytrade ook online obligaties kopen, maar niet goedkoper dan bij een grootbank
( dacht ongeveer 0,5% makelaarsloon )
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Paul, rekenen de groot banken geen bewaarloon en dergelijke aan?paul schreef: normaal kan je bij keytrade ook online obligaties kopen, maar niet goedkoper dan bij een grootbank
Klopt, meestal rekenen zij een bewaarloon ( ongeveer 2 pro mille ) aan, soms één jaar gratis om klanten te lokken. Keytrade rekent nooit bewaarloon aanFab4 schreef:Paul, rekenen de groot banken geen bewaarloon en dergelijke aan?paul schreef: normaal kan je bij keytrade ook online obligaties kopen, maar niet goedkoper dan bij een grootbank
Is Binck hier niet de prijsbreker?
Als ik mij niet vergis kan men op Euronext obligaties kopen tot 5000 EUR met 9.75 EUR kosten en geen bewaarloon.
Iemand ervaring mee (om dit te bevestigen)?
Als ik mij niet vergis kan men op Euronext obligaties kopen tot 5000 EUR met 9.75 EUR kosten en geen bewaarloon.
Iemand ervaring mee (om dit te bevestigen)?
Zeker ook eens bij Deutsche Bank informeren. Ze rekenen wel 32 euro ofzo per jaar aan voor al hun professionele diensten, maar naar horen zeggen is het het waard indien je veel met hen werkt.
Inderdaad, bij Binck kan je tot €5.000 obligaties aankopen tegen €9.75 per transactie. De beurstaks van 0.07% is nog wel verschuldigd. Maar verder zijn er geen bewaar- of beheerskosten.
Ik geloof nooit dat dit transactiekosten omvat. Waarschijnlijk enkel het bewaren en couponntejesknippen wat bij Binck allemaal gratis is (denk ik).Marcke schreef: Zeker ook eens bij Deutsche Bank informeren. Ze rekenen wel 32 euro ofzo per jaar aan voor al hun professionele diensten, maar naar horen zeggen is het het waard indien je veel met hen werkt.