Citi Visa 3%
Re: Citi Visa 3%
Vond ik ook, dus 6000 gebeld en de situatie uitgelegd. Ze hebben dan alles van de Visa kaart in hun systeem gestopt en nu betaal ik automatisch met de kredietkaart. Mocht ik weggaan bij Proximus dan zal ik wel vooraf de manier van betalen terug op "overschrijving" zetten.Tomsworld schreef:Ik was enkel aan het rondkijken maar blijkbaar kan je je maandelijkse Belgacom facturen niet met een CC betalen, beetje raar idee van Belgacom![]()
Ik heb ook gebeld met 6000 en voor factuur van Proximus gaat dit maar niet voor Belgacom factuur.
Dit zou niét gaan met de nieuwe sepa domiciliëringen.
weet iemand hier meer over?
raar dat Proximus wel kan en Belgacom niet.
-
gast9876
ik betaal mijn facturen van edpnet zo ipv via domiciliëringen
(aangevraagd)
is wel iets omslachtiger, daar het niet automatisch gebeurt.
is wel iets omslachtiger, daar het niet automatisch gebeurt.
Eerst de SEPA domiciliëring stopzetten en dan de aanvraag doen.jv1 schreef:Ik heb ook gebeld met 6000 en voor factuur van Proximus gaat dit maar niet voor Belgacom factuur.
Best ook alle SEPA domiciliëringen mijden als de pest.
@Nete Ik heb momenteel geen domiciliëring. ik heb gebeld met Belgacom en zij zeggen dat je de facturen niet kan betalen met kredietkaart. Bij Proximus was hét geen probleem,
zijn er klanken van Belgacom die hun factuur vis kredietkaart kunnen betalen.
zijn er klanken van Belgacom die hun factuur vis kredietkaart kunnen betalen.
Ook gebeld en mij hebben ze voor de betaling van de factuur overgezet op mijn Beo Mastercard (= 5% cashback).
Kaart aangevraagd met 1900 loon, 500 huur en 2500 openstaand krediet (andere Visa). Geweigerd. Bummer.
Waarom heb je twee Visakaarten nodig?
Waarom niet?
Ten eerste is voor mij 2 verschillende kredietkaarten een minimum. Vertrouwen op slechts 1 kaart is een serieus risico.
Ten tweede heeft elke kredietkaart zijn eigen voordelen. Geen wisselkosten, cashback, miles accrual, ...
Waarom heb jij 2 bankrekeningen nodig?
Ten eerste is voor mij 2 verschillende kredietkaarten een minimum. Vertrouwen op slechts 1 kaart is een serieus risico.
Ten tweede heeft elke kredietkaart zijn eigen voordelen. Geen wisselkosten, cashback, miles accrual, ...
Waarom heb jij 2 bankrekeningen nodig?