Ethias pensioensparen
TIP
Gebruik onze vergelijkers pensioensparen via verzekering
- pensioensparen via fonds
Ethias pensioensparen
Ik doe al een 8-tal jaar aan pensioensparen en langetermijnsparen bij ethias. De reden was dat er geen instapkosten zijn.
Ethias heeft op haar tak 21 producten de rente voor nieuwe stortingen naar 0% gebracht. Geldt dit ook voor pensioensparen en langetermijnsparen?
Ethias heeft op haar tak 21 producten de rente voor nieuwe stortingen naar 0% gebracht. Geldt dit ook voor pensioensparen en langetermijnsparen?
Re: Ethias pensioensparen
Voorlopig niet, op winstdeelnames zal je waarschijnlijk echter nooit meer moeten rekenen.
Ik vraag mij ook af of deze producten zullen worden overgenomen door een andere maatschappij.
Of zullen ze onaantrekkelijk maken?
Ik vraag mij ook af of deze producten zullen worden overgenomen door een andere maatschappij.
Of zullen ze onaantrekkelijk maken?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
De gewaarborgde intrestvoet voor het First pensioensparen en voor de First fiscaal wordt 1.,5% voor de stortingen gedaan na 1 januari 2013 in plaats van 2,5%.
Dit item wordt nu verder besproken in een actief bericht.
Dit item wordt nu verder besproken in een actief bericht.
Heeft er iemand een linkje naar dat "actief bericht" waarvan forumlid criticus hierboven een melding gaf ?
http://www.ethias.be/nl/prd/VIPR030/Par ... iscaal.htm" onclick="window.open(this.href);return false;luc59 schreef:Heeft er iemand een linkje naar dat "actief bericht" waarvan forumlid criticus hierboven een melding gaf ?
Bedankt evita, maar ik dacht dat er een ander topic aan gewijd was.
Not
Not
Ik doe al enkele jaren pensioensparen bij Ethias verzekering geen fonds!
Brengt dit nu niet meer op de nieuwe stortingen?
En overgaan naar een andere pensioenspaarverzekering kan dit?
Gratis overstappen?
En welke?? Dan ??
greetz
jempi25