Colruyt extra korting: besparing per jaar
Re: Colruyt extra korting: besparing per jaar
Qua snelheid aan de kassa kan er toch niets aan den Aldi tippen.
Het is de enige supermarkt waar je je maar weinig moet ergeren aan de slakken voor u.
Het is de enige supermarkt waar je je maar weinig moet ergeren aan de slakken voor u.
72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash
Een paar weken terug hebben wij eens de test gedaan om de prijs van producten uit Aldi en Delhaize (365) te vergelijken.
Appelmoes, water, erwt en wortel, melk, ... kosten exact evenveel bij Aldi als 365 bij Delhaize.
Als je je klantenkaart legt bij Delhaize, krijg je nog 1 cent terug. Wat Delhaize dan eigenlijk goedkoper maakt.
Ik weet ook dat Test Aankoop de producten van Aldi A-merken noemt, dus de kwaliteit zou beter moeten zijn dan 365. Maar in de praktijk vind ik die 365-producten even lekker. Wij gaan elke week 1x boodschappen doen in Delhaize, waar alles ligt wat we willen. De tijdswinst + de extra kilometers met auto om rond te rijden naar andere winkels maken dat we het de moeite niet vinden om veel andere supermarkten te doen.
Appelmoes, water, erwt en wortel, melk, ... kosten exact evenveel bij Aldi als 365 bij Delhaize.
Als je je klantenkaart legt bij Delhaize, krijg je nog 1 cent terug. Wat Delhaize dan eigenlijk goedkoper maakt.
Ik weet ook dat Test Aankoop de producten van Aldi A-merken noemt, dus de kwaliteit zou beter moeten zijn dan 365. Maar in de praktijk vind ik die 365-producten even lekker. Wij gaan elke week 1x boodschappen doen in Delhaize, waar alles ligt wat we willen. De tijdswinst + de extra kilometers met auto om rond te rijden naar andere winkels maken dat we het de moeite niet vinden om veel andere supermarkten te doen.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
De crisis zou blijkbaar de frequentie van 'de daad' drastisch doen dalen. Het is crisis in alle sectoren.optibear schreef:Nog iets gezien en toen moest ik spontaan weer aan mijn boezemvriend denken: in de Carrefour zag ik overal producten staan aan - 30 %!!!! Zelfs condooms van durex aan - 30 %. En nee, de vervaldatum was 2017, dus was het niet.
Klopt, al is er ook verschil tussen de filialen. De snelheid is overal hoog doch laten sommige filialen hun wachtrijen oplopen (waardoor je op die manier tijd verspeelt) bij andere filialen wordt er sneller iemand bijgeroepen om bij te springen aan de kassa. (Dan heb je wel hier en daar de kans dat er een palletje in de gang staat met goederen om in de rekken te plaatsen, de winkelbediende kan immers niet op 2 plaatsen gelijk zijn) Ik denk dat zoiets ook wel vervelend moet zijn, 5 minuten kassawerk en daarna weer 5 minuten de rekken gaan vullen.reteiP schreef:Qua snelheid aan de kassa kan er toch niets aan den Aldi tippen.
Maar ja, ze moeten dat er maar bij nemen, ze hebben d'er ten slotte voor gestudeerd hé.
Laatst gewijzigd door Spruitekop op 28 oktober 2013, 12:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
De prijs van basisproducten is in iedere supermarkt exact hetzelfde, ik geef u slechts één voorbeeld.
Een liter volle melk in brik verpakking kost overal 0.65 € voor het 'wit' product.
Een liter volle melk in brik verpakking kost overal 0.65 € voor het 'wit' product.
Zelf de test niet gedaan maar ik geloof er geen bal van. sorryTNTim schreef:Een paar weken terug hebben wij eens de test gedaan om de prijs van producten uit Aldi en Delhaize (365) te vergelijken.
Voor 365-producten klopt dit nochtans hoor.nuyttie schreef:Zelf de test niet gedaan maar ik geloof er geen bal van. sorry
Wij gaan meestal vrijdagsavonds winkelen en we waren aan het beslissen of het de moeite was om eerst naar Aldi te gaan en erna naar Delhaize voor producten die we in Aldi niet vonden. Zo zijn we op die avond eerst naar Aldi gegaan en hebben we erna in Delhaize de producten gekocht van 365 met hetzelfde gewicht/inhoud. Voor Aldi-producten en 365-producten was er voor een 10tal dingen geen prijsverschil. (buiten de 1 cent afslag met klantenkaart in Delhaize) De reclame die er vroeger hing van 'even goedkoop als bij Aldi', wat wij dachten dat ondertussen niet meer klopte, ging nog steeds op.
Het staat u vrij om er geen bal van te geloven, wij verschoten er ook van dat het tot op de cent hetzelfde was, maar het klopte.
-
neuro
Er zijn zo ongeveer 85 'basisproducten' dewelke jan-modaal wekelijks inkoopt : melk, boter, wc-papier, choco, bier, frisdrank, enzu enzuu..Elke morgen trekt er een legertje 'controleurs' van bijna alle supermarkten op uit om de prijzen van die basisproducten van de in-de-buurt-liggende concurenten te noteren. Binnen de 10 minuten zijn de prijzen gelijkgesteld, op wat centjes na, anders zou het te hard opvallen. Dat daarbij de minder-courante producten verhoogd worden in prijs, dat ziet niémand! Wie weet namelijk zo van buiten de prijs van een potje vitamine-preparaten, of van gerookte zalm (om er maar enkele te noemen)? Dat is de strategie van de diverse supermarkten. Als je tegenslag hebt, en je woont in een buurt waar er kilometers in de omtrek geen enkele andere supermarkt is dan X, dan ben je gezien, want die trekken hun prijzen op, wetende dat er geen concurrentie is.
Idd! Je moet maar eens de prijs van een potje garnalen uit Delhaize vergelijken met prijs in Aldi. Prijs is 2x duurder in Delhaize en bij Aldi zit er dan nog meer in.neuro schreef: Dat daarbij de minder-courante producten verhoogd worden in prijs, dat ziet niémand! Wie weet namelijk zo van buiten de prijs van een potje vitamine-preparaten, of van gerookte zalm (om er maar enkele te noemen)? Dat is de strategie van de diverse supermarkten.
Ik ga eerlijk zijn en de proef doen. Hier hebben we bijna alle supermarktketens op een zakdoek (maar geen AH).
Vlug nog het kassaticket van vorige week uit de vuilbak vissen.
Als het een kasticket is van Aldi, hoef je niet naar Delhaize.nuyttie schreef:Ik ga eerlijk zijn en de proef doen. Hier hebben we bijna alle supermarktketens op een zakdoek (maar geen AH).
http://shop.delhaize.be/
Bij Delhaize zijn de prijzen nationaal, dus normaal gezien in elke winkel hetzelfde. (Patr1ck heeft wel gelijk, stond ook een tijdje terug in de krant, in sommige vestigingen dicht bij een AH zijn de prijzen naar beneden aangepast)
Delhaize past nationaal dezelfde prijzen toe in al zijn supermarkten, behalve één uitzondering, waar een Albert Heijn opent, worden de nationale prijzen 'plots' verlaagd, alleen, in de dichtstbijzijnde vestiging.
Ik nam de proef op de som, toen AH opende in Gent, plots daalden overal in de omgeving de prijzen, bij Colruyt, Delhaize en Carrefour.
Wat besluit je hier uit, dat we al die jaren veel te veel betaald hebben.
En voor de critici, zelfs al winkel je nooit bij AH, om welke reden ook, als er één in je omgeving opent dalen overal de prijzen.
Binnenkort opent AH in Lier en Sint-Truiden, je zal de prijzen daar spectaculair zien dalen bij de concurrentie als AH daar opent.
Kijk eens naar hun aanbiedingen van deze week, je zal snel snappen waarom de concurrentie begint te zweten als ze komen.
http://www.ah.be/bonus" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik nam de proef op de som, toen AH opende in Gent, plots daalden overal in de omgeving de prijzen, bij Colruyt, Delhaize en Carrefour.
Wat besluit je hier uit, dat we al die jaren veel te veel betaald hebben.
En voor de critici, zelfs al winkel je nooit bij AH, om welke reden ook, als er één in je omgeving opent dalen overal de prijzen.
Binnenkort opent AH in Lier en Sint-Truiden, je zal de prijzen daar spectaculair zien dalen bij de concurrentie als AH daar opent.
Kijk eens naar hun aanbiedingen van deze week, je zal snel snappen waarom de concurrentie begint te zweten als ze komen.
http://www.ah.be/bonus" onclick="window.open(this.href);return false;
-
neuro
klein voorbeeldje : 1 liter botermalek van Hein Albert : 36 cent. 1 liter botermelk bij Delhaize : 98 cent. Bijna drie keer zoveel.
Ik vraag mij soms af wààrom er nog mensen gaan winkelen in een courefar of delhaize. Voor de gezeligheid?
Ik vraag mij soms af wààrom er nog mensen gaan winkelen in een courefar of delhaize. Voor de gezeligheid?
neuro schreef:klein voorbeeldje : 1 liter botermalek van Hein Albert : 36 cent. 1 liter botermelk bij Delhaize : 98 cent. Bijna drie keer zoveel.
juist, die prijzen van AH zijn ongeloofelijk laag, kijk zelf deze week Activia en Actimel van Danone, bijna gratis
vers fruitsap 1 liter voor amper 1 €
Toen ik de openingspost las moest ik toch wel even lachen. Die kaart van de Colruyt is er enkel om een profiel van de klanten op te stellen en heb dan gericht reclame te sturen zodat ze nog meer kopen en de meesten lopen er met ogen open in. De reden waarom ze je nog eens sturen hoeveel je zou bespaard hebben is om je nog eens meer te doen kopen met de gedachte dat je nog meer zou kunnen besparen door nog meer te kopen "met korting..."
Ik ben een liefhebber van ijscreme . Ik ben gek van Amerikaanse ijscreme, made in Nederland, van Ben Jerry's.
Die met grote stukken chocolade in vind ik de lekkerste.
Voor een pot van 500 ml betaal je bij Colruyt 5.92 €, deze week bij Albert Heijn 3.99 €
Colruyt fans, ik wacht op jullie reacties
Die met grote stukken chocolade in vind ik de lekkerste.
Voor een pot van 500 ml betaal je bij Colruyt 5.92 €, deze week bij Albert Heijn 3.99 €
Colruyt fans, ik wacht op jullie reacties