Termijnrekening 5 jaar 3%
Termijnrekening 5 jaar 3%
Moet er bij het afsluiten van een termijnrekening ook een zichtrekening worden geopend?
Zijn aan deze rekeningen (eenmalig of jaarlijks) kosten verbonden?
Ik wens slechts een termijnrekening bij Delta Lloyd en geen andere "bankdiensten".
Zijn aan deze rekeningen (eenmalig of jaarlijks) kosten verbonden?
Ik wens slechts een termijnrekening bij Delta Lloyd en geen andere "bankdiensten".
Re: Termijnrekening 5 jaar 3%
Soeke,
Ik snap niet waarom ge naar Delta Lloyd zou gaan. Waarom niet naar MeDirect die 3,4% geven op 5 jaar?
Ik snap niet waarom ge naar Delta Lloyd zou gaan. Waarom niet naar MeDirect die 3,4% geven op 5 jaar?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Delta Lloyd bank Belgié staat te koop, wie uw centen de komende jaren dus zal beheren, weet u niet
Deze bank valt onder het waarborgfonds van Malta, een land met 450.000 inwoners,.............Roedie schreef:Soeke,
Patrick 1 Wat heeft dit er mee te maken? Malta met 450000 inwoners is niet beter maar ook niet slechter dan de andere lidstaten als het gaat om de bankgarantie van 100.000. Deze garantie is immers EU vastgelegd.
Dus, stop met flauwekul te verkopen. Dit kan alleen mensen nog meer laten twijfelen.
Als MeDirect niet goed is,geef dan een alternatief.
Delta Lloyd staat overigens nog een boete te wachten,zoals Rabobank er een heeft gekregen. Zijn deze banken beter?
Dus, stop met flauwekul te verkopen. Dit kan alleen mensen nog meer laten twijfelen.
Delta Lloyd staat overigens nog een boete te wachten,zoals Rabobank er een heeft gekregen. Zijn deze banken beter?
-
anonymous9
Gaat erom dat hoe groter het gewicht van de financiele sector tov BBP, hoe kleiner de kans dat de overheid kan voldoen aan die waarborgen. Een waarborg is een mooie belofte, maar wat als Malta niet KAN betalen als het foutloopt? Dan blijf je in de aap gelogeerdRoedie schreef:Patrick 1 Wat heeft dit er mee te maken? Malta met 450000 inwoners is niet beter maar ook niet slechter dan de andere lidstaten als het gaat om de bankgarantie van 100.000. Deze garantie is immers EU vastgelegd.
- Delta Lloyd
- Woordvoerder

- Contacteer:
@ Soeke.
Aan een termijnrekening moet steeds een zicht- of spaarrekening gekoppeld zijn. Beide rekeningen zijn gratis, op de (Basic)zichtrekening betaalt u € 0.08 voor een elektronsiche verrichting.
Opgelet! Het 3 % aanbod op de termijnrekening 5 jaar, loopt nog slechts tot 11/11/2013 - in de praktijk dus nog tot vrijdag voor nieuwe stortingen.
(@ Roedie, er staat Delta Lloyd Bank geenszins een boete te wachten.)
Aan een termijnrekening moet steeds een zicht- of spaarrekening gekoppeld zijn. Beide rekeningen zijn gratis, op de (Basic)zichtrekening betaalt u € 0.08 voor een elektronsiche verrichting.
Opgelet! Het 3 % aanbod op de termijnrekening 5 jaar, loopt nog slechts tot 11/11/2013 - in de praktijk dus nog tot vrijdag voor nieuwe stortingen.
(@ Roedie, er staat Delta Lloyd Bank geenszins een boete te wachten.)