POZN
TIP
Re: POZN
JPKE : never look back my friend ! je hebt MEER dan wat je zou hebben op een spaarboek dus .... be happy ! 
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
Na De verkoop van POZN heb ik enkel nog TTPH en DRTX in portefeuille. Natuurlijk cash op rekening van de verkoop.
Zou INO terug te overwegen zijn of BLRX ?
Dan heeft u dezelfde portefeuille als ik JPKE ! Maar wat betreft het tweede deel van uw vraag : laat mij daar maar eerst eens goed over nadenken ....jpke schreef:Na De verkoop van POZN heb ik enkel nog TTPH en DRTX in portefeuille. Natuurlijk cash op rekening van de verkoop.
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
Ik denk dat het tijd is dat je weg bent als je er nog hebt !Pozen downgraded at Acendiant • 8:38 AM
Ascendiant Capital cuts Pozen (POZN) to Neutral from Buy.
een aandeel voor wereldverbeteraars
http://caps.fool.com/Blogs/pozn-for-a-headache/911504
Nee, ik heb er geen meer. Misschien als er eens een flinke dip komt...
http://caps.fool.com/Blogs/pozn-for-a-headache/911504
Nee, ik heb er geen meer. Misschien als er eens een flinke dip komt...
Ook deze begint nu stilaan terug in de koopjeszone te komen...
idd ! 
Ik ben terug ingestapt bij POZN ... de omstandigheden zitten goed en in Mei verwacht men nieuws vanwege de FDA over Vimovo 400
Hola.... het blijkt vandaag reeds decision day te zijn ! 
Ik heb die gisteren gelukkig alweer verkocht met zo'n +13%. Dat is al het tweede ritje met POZN. T'is maar een klein pluspuntje...
Spijtig dat ik niet ook SGYP heb buitengesjot gisteren, dat zou dan wel met verlies geweest zijn maar tenminste beperkt
Spijtig dat ik niet ook SGYP heb buitengesjot gisteren, dat zou dan wel met verlies geweest zijn maar tenminste beperkt
het kan zijn dat je qua POZN de juiste beslissing hebt genomen maar ... dat gaan we pas weten NA 22u00 vanavond. Als de CEO de inhoud van de brief vanwege de FDA openbaar zal maken. In die brief staat hun beslissing maar .... alleen hij weet het! Het lijkt mij toch niet écht een probleem te zijn als je rekening houdt met het feit dat het hier gaat over een middel vergelijkbaar met aspirine... alhoewel .... met de FDA weet je nooit .... 
Uitstel doordat de FDA opmerkingen heeft over tekortkomingen bij een toeleverancier... http://finance.yahoo.com/news/pozen-pa8 ... 00785.html
Wat gaat dat geven maandag? Misschien terug een instapgelegenheid
Wat gaat dat geven maandag? Misschien terug een instapgelegenheid
Het product op zich is blijkbaar ok. Het is het productieproces dat niet goed zit. Maandag? Hummmmm een bonk naar beneden denk ik... En mijn bankrekening ook.
pre-market ... -28% amai ... dat doet zeer ! ik denk dat ik er voor een tijdje mee ga stoppen ...en de zon opzoeken !