POZN
TIP
Re: POZN
Maar wie nu koopt, koopt die het recht op die cash distribution er niet bij?
"As a result, shares of POZEN's common stock issued and outstanding on December 11, 2013 shall continue to trade with the right to receive the special cash distribution through the expected payment date of December 30, 2013."
"As a result, shares of POZEN's common stock issued and outstanding on December 11, 2013 shall continue to trade with the right to receive the special cash distribution through the expected payment date of December 30, 2013."
om eerlijk te zijn : ik weet het ook niet meer ...; dus is bijhouden voor mij prioriteit nr 1
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
De koers stijgt momenteel, als aanloop naar 31 december ??
Ik wil jullie laten weten dat ik eruit gestapt ben : ik heb genoeg en riskeer het niet om te wachten op .... het is nl mijn aanvoelen dat per 31 december iedereen naar de uitgang gaat lopen en de koers zodoende meer dan 1.75$ zal dalen.
Iedereen moet voor zichzelf uitmaken wat hij of zij met deze info doet natuurlijk maar de eerlijkheid gebiedt mij om dit te melden.
Iedereen moet voor zichzelf uitmaken wat hij of zij met deze info doet natuurlijk maar de eerlijkheid gebiedt mij om dit te melden.
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
Insider, ik ga ook uitstappen voor 31 december, maar zover zijn we toch nog niet ! Ik zou denken dat de koers nog een tijdje blijft stijgen ? Ik weet het ook niet hoor !
wie het onderste uit de kan wil ..... was mijn gedachte bij de verkoop Evita !evita schreef:Insider, ik ga ook uitstappen voor 31 december, maar zover zijn we toch nog niet ! Ik zou denken dat de koers nog een tijdje blijft stijgen ? Ik weet het ook niet hoor !
en ik had al meer dan $1.75 per aandeel ook ...
Hier zijn ze ook net buiten
Ik was gisteren al aan 't twijfelen na het einde van de stijgende lijn van de voorbije dagen.
Ik was gisteren al aan 't twijfelen na het einde van de stijgende lijn van de voorbije dagen.
je ziet het aan de koers al !sleepnot schreef:Hier zijn ze ook net buiten![]()
Ik heb zo ook maar verkocht !
goed zo Evita! tevreden leren zijn met genoeg! let wel : de cashback ga je ontvangen maar die gaat er terug afgenomen worden aangezien je verkocht hebt voor den 31 ste! dus niet uitgeven!
tHere's a very confusing complication that may apply to you. The shares you just sold -- if you bought them before Dec 9th, you will receive the $1.75 on Dec 30th (or maybe a day or two later, depending on your broker) but because you sold them before the 31st, that money will be taken out of your account a few days later and forwarded to the rightful owner. However, if you buy back the shares before the 31st, the $1.75 will go into your account on or about the 30th, then it will be withdrawn a few days later, then deposited back into your account within a couple days. Yes, it sounds strange but that's the way it works when you buy before the 9th, sell before the 31st and buy it back again before the 31s
na Nieuwjaar zal ik misschien terug instappen als POZEN zijn cashback heeft uitbetaald... maar zeker is dat niet. 
ik zou momenteel (als je genoeg winst heb tenminste) uit POZEN stappen...
Heb ze vandaag ook verkocht. Aankoop 7.88 Verkoop 9.59.
das verstandig ! je kan ze na de "val" nog eens terugkopen hé !
Inderdaad, Heb INO een tijdje geleden ook verkocht met kleine winst maar daarna begon de stijginginsider schreef:das verstandig ! je kan ze na de "val" nog eens terugkopen hé !