aanbieding van Beobank; 100 euro bonus bij storing loon
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
aanbieding van Beobank; 100 euro bonus bij storing loon
Een poos geleden was er collectieve verontwaardiging over een bank die zich ging focussen op de rijkere klanten. Wie een bepaalde som niet had kon geen klant meer worden. (ben vergeten welke bank)
In de krant is er nu een advertentie van Beobank "Gratis zichtrekening en een bonus van 100€" . Men krijgt als nieuwe klant een bonus van 100 euro als men zijn beroepsinkomen laat storten op die rekening van tenminste van 1250 euro per maand.
Dat er voorwaarden zijn om die 100 euro te krijgen begrijp ik. Maar eisen dat men inkomen heeft van 1250 euro om die 100 euro te krijgen, dat is er voor mij toch serieus over. Veel mensen kunnen enkel dromen van zo'n (netto) loon.
In de krant is er nu een advertentie van Beobank "Gratis zichtrekening en een bonus van 100€" . Men krijgt als nieuwe klant een bonus van 100 euro als men zijn beroepsinkomen laat storten op die rekening van tenminste van 1250 euro per maand.
Dat er voorwaarden zijn om die 100 euro te krijgen begrijp ik. Maar eisen dat men inkomen heeft van 1250 euro om die 100 euro te krijgen, dat is er voor mij toch serieus over. Veel mensen kunnen enkel dromen van zo'n (netto) loon.
Re: aanbieding van Beobank; 100 euro bonus bij storing loon
Je mag ook niet overdrijven, een gezin dat werkloos is heeft meer inkomen. Het zal dus wel een minderheid zijn die geen €1250 net per maand verdiend. De bank heeft wellicht meer aan mensen met een gemiddeld inkomen. De meesten doen aan beleggingen zoals pensioensparen, kasbons spaarrekeningen. Moesten ze aan iedereen €100 geven voor het openen van een rekening zonder voorwaarden zijn ze in de kortste keren bankroet. Alle ocmw klanten openen dan daar een rekening.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: aanbieding van Beobank; 100 euro bonus bij storting loon
Voor de meeste mensen is dat geen probleem. 90% van de Belgische werknemers heeft een netto maandloon van meer dan 1.377 euro.
Bron: http://www.vacature.com/blog/hoeveel-be ... euro-netto" onclick="window.open(this.href);return false;
Bron: http://www.vacature.com/blog/hoeveel-be ... euro-netto" onclick="window.open(this.href);return false;
Met die 1250 ga je niet ver geraken hoor.
-
Frisse Freddy
- VIP member

- Contacteer:
Elk aanbod is onder voorwaarden.
Wie daar niet kan mee leven heeft heimwee naar het communisme
Wie daar niet kan mee leven heeft heimwee naar het communisme