getrouwheidspremies
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
- Newbie
- Contacteer:
getrouwheidspremies
Hallo,
Ik heb een praktische vraag omtrent de 12 maanden-getrouwheidspremies bij
- Argenta
- Rabobank
- Fortuneo
- Record bank
Heel concreet: Ik wil genieten van de hoge getrouwheidspremie (+12mnd)
Als ik in de loop van deze week (dus na 1 januari) geld plaats op een nieuwe spaarrekening van een andere bank met hoge getrouwheidspremie,
- wat gebeurt er dan met dat gestorte bedrag: begint dat dan te lopen vanaf 1 januari het jaar erop?
- wat gebeurt er met de getrouwheidspremie van het resterende bedrag van de rekening waar ik het bedrag vanaf haal?
Bedankt!
Ik vraag me af of het wel de moeite is om na 1 januari geld over te zetten naar een rekening met hogere rente als ik daardoor misschien helemaal geen enkele getrouwheidspremie meer heb.
Ik heb een praktische vraag omtrent de 12 maanden-getrouwheidspremies bij
- Argenta
- Rabobank
- Fortuneo
- Record bank
Heel concreet: Ik wil genieten van de hoge getrouwheidspremie (+12mnd)
Als ik in de loop van deze week (dus na 1 januari) geld plaats op een nieuwe spaarrekening van een andere bank met hoge getrouwheidspremie,
- wat gebeurt er dan met dat gestorte bedrag: begint dat dan te lopen vanaf 1 januari het jaar erop?
- wat gebeurt er met de getrouwheidspremie van het resterende bedrag van de rekening waar ik het bedrag vanaf haal?
Bedankt!
Ik vraag me af of het wel de moeite is om na 1 januari geld over te zetten naar een rekening met hogere rente als ik daardoor misschien helemaal geen enkele getrouwheidspremie meer heb.
Re: getrouwheidspremies
http://netto.tijd.be/sparen_en_beleggen ... 3-2212.art
In bovenvermelde link kan je alle antwoorden vinden. Je zal echter zelf moeten uitrekenen of veranderen zin heeft.
In bovenvermelde link kan je alle antwoorden vinden. Je zal echter zelf moeten uitrekenen of veranderen zin heeft.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Kan iemand mij bevestigen dat mijn redenering klopt:
Ik heb zonet mijn getrouwheidspremie ontvangen voor het bedrag dat ik gedurende 12 maand heb staan op mijn spaarrekening. Met het nieuwe systeem wordt er om de 3 maand een getrouwheidspremie uitbetaald. Tijdens de voorbije 12 maand heb ik verder geen nieuwe bedragen gestort op mijn rekening, dus in praktijk zal ik voor de rest van het jaar geen premies meer uitbetaald krijgen, juist?
Binnen enkele maanden heb ik mijn kapitaal nodig en zal ik mijn rekeningen leeghalen, dus kan ik best alles verhuizen naar een rekening met optimale basisrente (ipv getrouwheidspremie). Klopt dit?
Ik heb zonet mijn getrouwheidspremie ontvangen voor het bedrag dat ik gedurende 12 maand heb staan op mijn spaarrekening. Met het nieuwe systeem wordt er om de 3 maand een getrouwheidspremie uitbetaald. Tijdens de voorbije 12 maand heb ik verder geen nieuwe bedragen gestort op mijn rekening, dus in praktijk zal ik voor de rest van het jaar geen premies meer uitbetaald krijgen, juist?
Binnen enkele maanden heb ik mijn kapitaal nodig en zal ik mijn rekeningen leeghalen, dus kan ik best alles verhuizen naar een rekening met optimale basisrente (ipv getrouwheidspremie). Klopt dit?
Juist en klopt.
-
- Full Member
- Contacteer:
Ik heb er ook nog een vraag over. Ik heb vorig jaar in maart een ING spaarrekening geopend en in meerdere keren geld overschreven. Ik heb nu enkel basisintrest ontvangen. Ik neem aan dat ik in maart dan de getrouwheidspremie mag ontvangen van al dat geld... Wat met het geld dat ik nadien nog heb gestort. Wordt dat telkens mee per trimester uitbetaald?