Keytrade Azur
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
Guest
Keytrade Azur
Is keytrade een betrouwbare bank?
hun azur rekening is aantrekkelijk... en wil ik eventueel wel openen...
zou niet graag aankomen zoals klanten bij die online ijslandse bank die doodleuk op hun website zet dat ze niet aan hun verplcihtingen kunnen voldoen en foestie is je geld...
hun azur rekening is aantrekkelijk... en wil ik eventueel wel openen...
zou niet graag aankomen zoals klanten bij die online ijslandse bank die doodleuk op hun website zet dat ze niet aan hun verplcihtingen kunnen voldoen en foestie is je geld...
Re: Keytrade Azur
collega zit er reeds enkele jaren en is tevreden, zowel voor beurs als voor spaarrekening.
Zelf heb ik ook eergisteren de aanvraag verstuurd.
Of die volledig risicovrij is in de huidige omstandigheden weet ik echter wel niet :s (maar waar wel)
Zelf heb ik ook eergisteren de aanvraag verstuurd.
Of die volledig risicovrij is in de huidige omstandigheden weet ik echter wel niet :s (maar waar wel)
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Keytrade Azur
In Nederland zijn reeds eerder zaken in de bank & verzkeringswezen gebeurt die hier niet zouden kunnen.
Keytrade is een Belgische bank, onderdeel van het Landbouwkrediet. Het Landbouwkrediet hangt samen met het franse Crédit Agricole.
Deze groep komt nergens in de picture van probleembanken.
Keytrade is een Belgische bank, onderdeel van het Landbouwkrediet. Het Landbouwkrediet hangt samen met het franse Crédit Agricole.
Deze groep komt nergens in de picture van probleembanken.
[b][i]Wat telt is de totale rente die je op het einde van het jaar op je spaarboekje aantreft.[/i][/b]