citibank visa wel/niet toegekend? hier melden
- WebsterMC
- Sr. Member
- Contacteer:
Re: citibank visa wel/niet toegekend? hier melden
ik heb eventjes in mijn boekhouding gekeken en van januari tot nu heb ik reeds 119,7 euro teruggekregen.Suikerberg schreef:Korting is beperkt tot 100 euro per jaar. Of was dit vroeger niet zo?
In 2011 was dit maar een goede 45 euro.
Ik weet niet wanneer de teller op 0 gezet wordt. het kan dus zijn dat de teller ergens in de loop van dit jaar terug op 0 gezet werd en dat ik daardoor nu al meer dan 100 euro krijg...
Hoe zit het eigenlijk met zo'n kaarten a la Citibank/Europabank/Carrefour/etc.
Als ik zo'n kaart neem bij kan ik dan ook ergens online mijn uitgaven opvolgen? Nu zie ik dit onmiddelijk in mijn BNP homebanking overzicht.
Als ik zo'n kaart neem bij kan ik dan ook ergens online mijn uitgaven opvolgen? Nu zie ik dit onmiddelijk in mijn BNP homebanking overzicht.
- WebsterMC
- Sr. Member
- Contacteer:
voor citibank kan je ook inloggen aan de hand van een paswoord, login en antwoord op een beveiliginsvraag. Daar kun je dan uw uitreksels dowloaden en uw historiek bekijken.
ook met Carrefour Visa heb je online overzicht / uittreksels.
Vandaag Citibank Visa (%3 Cash Back) aangevraagd, ben benieuwd. 

Vandaag de papieren toegekregen, met een maandkrediet van €1250.-rocK! schreef:Vandaag Citibank Visa (%3 Cash Back) aangevraagd, ben benieuwd.
Nu de nodige kopies maken en op de Post ermee.
Over de Post gesproken.. Er zaten 2 enveloppen van Citibank in mijn brievenbus, de tweede was voor een arme persoon die 60km verder woont.. Goed bezig.

-
- Jr. Member
- Contacteer:
Verdien zo'n 1900 netto per maand. Woon voorlopig nog bij ouders, 0 euro kosten. Ik wou een kredietkaart enkel voor internetaankopen (ebay, vliegtuigtickets,...) te doen.
Heb eind vorige maand bankkaart en kredietkaart aangevraagd bij DB. Vandaag krijg ik een brief dat deze zijn afgekeurd. Ik snap niet waarom ik dan ook geen bankkaart krijg? Maar goed, ik zal dan maar bij citi proberen of argenta. Welke kunnen jullie mij aanraden?
Heb eind vorige maand bankkaart en kredietkaart aangevraagd bij DB. Vandaag krijg ik een brief dat deze zijn afgekeurd. Ik snap niet waarom ik dan ook geen bankkaart krijg? Maar goed, ik zal dan maar bij citi proberen of argenta. Welke kunnen jullie mij aanraden?
Als je 1900 euro verdiend met werken, zal je wel een bankrekening hebben. Waarom ni gewoon aan je reguliere bank ( waar je loon op gestort wordt ) een kaart aanvragen????
Ik heb in December 2013 opnieuw een aanvraag gedaan voor een Beobank World mastercard. Vandaag krijg ik een brief dat de aanvraag geweigerd is.
Ik heb medio December 2013 in een Carrefour filiaal een Visa Basic aangevraagd. Ik kreeg daar onmiddellijk antwoord dat mijn aanvraag goed werd gekeurd nadat mijn paspoort uitgelezen werd. Ik heb daar de standaard voorgestelde limiet van € 3.000 gekregen. Eigenlijk had ik liever een lagere limiet gehad voor de veiligheid. Ik heb nog een DB mastercard waar ik ten alle tijde voldoende limiet kan hebben als ik maar genoeg geld op de zichtrekening zet...
In 2012 had ik via de post een Carrefour Visa aangevraagd en toen is deze geweigerd geweest. Mijn hypotheeklening is einde 2010 volledig afbetaald.
Mijn hypotheeklening is ondertussen volledig terugbetaald.
Ik heb medio December 2013 in een Carrefour filiaal een Visa Basic aangevraagd. Ik kreeg daar onmiddellijk antwoord dat mijn aanvraag goed werd gekeurd nadat mijn paspoort uitgelezen werd. Ik heb daar de standaard voorgestelde limiet van € 3.000 gekregen. Eigenlijk had ik liever een lagere limiet gehad voor de veiligheid. Ik heb nog een DB mastercard waar ik ten alle tijde voldoende limiet kan hebben als ik maar genoeg geld op de zichtrekening zet...
In 2012 had ik via de post een Carrefour Visa aangevraagd en toen is deze geweigerd geweest. Mijn hypotheeklening is einde 2010 volledig afbetaald.
Mijn hypotheeklening is ondertussen volledig terugbetaald.
Mogelijk weigert Boa-bank en Co makkelijker aanvragen door zelfstandigen tov loontrekkenden
Ik ben loontrekkende, loon kwam zelfs toe op Beobank account. Heb hypotheeklening uistaan. Aanvraag geweigerd.
Ook voor een Carrefour Visa werd mijn online aanvraag automatisch geweigerd.
Grappig hoe restrictief er wordt opgetreden met zulke minikredieten.
Ook voor een Carrefour Visa werd mijn online aanvraag automatisch geweigerd.
Grappig hoe restrictief er wordt opgetreden met zulke minikredieten.
loontrekkende; geen schulden ,zelfs geen hypocecaire lening, geen loonstorting bij beo
kaart toegekend
( wel ooit eens een groot bedag daar gespaard gedurende 6 maanden, een jaar voordien reeds terug afgehaald )
kaart toegekend
( wel ooit eens een groot bedag daar gespaard gedurende 6 maanden, een jaar voordien reeds terug afgehaald )
Juist! Ik heb daar destijds ook het maximum geparkeerd, en toch krijg ik geen VISA kaartje...
Ik vraag me af of mijn Beobank Mastercard World zou aanvaard geweest zijn als ik niet een beetje daarvoor een Carrefour Visa had aangevraagd. De Carrefour Visa zal bij de NBB kredietcentrale bekend zijn met een limiet van € 3.000. Als Beobank zijn onderzoek doet raadplegen ze deze gegevens. Als ze al een kredietkaart met € 3.000 limiet zien staan weegt dat waarschijnlijk in mijn nadeel bij de toekenning.
Bij mijn aanvraag van mijn carrefour Visa was ik zinnens om te kiezen voor een lage limiet (€500 - € 1.000). Ik voel me hier veiliger mee en ik heb reeds een DB Mastercard waar ik als ik wil een hoge limiet kan hebben door voldoende geld op de zichtrekening te hebben.
Ik was zo verrast dat mijn aanvraag goedgekeurd was voor € 3.000 door het simpel uitlezen van mijn EID identiteitskaart. Ik heb toen niet meer aangedrongen op een correctie van de aanvraag voor een lagere limiet. Ik had al moeten aandringen voor een Basic Visa kaart terwijl ze liever een betalende formule verkopen ( weliswaar het eerste jaar gratis).
Bij mijn aanvraag van mijn carrefour Visa was ik zinnens om te kiezen voor een lage limiet (€500 - € 1.000). Ik voel me hier veiliger mee en ik heb reeds een DB Mastercard waar ik als ik wil een hoge limiet kan hebben door voldoende geld op de zichtrekening te hebben.
Ik was zo verrast dat mijn aanvraag goedgekeurd was voor € 3.000 door het simpel uitlezen van mijn EID identiteitskaart. Ik heb toen niet meer aangedrongen op een correctie van de aanvraag voor een lagere limiet. Ik had al moeten aandringen voor een Basic Visa kaart terwijl ze liever een betalende formule verkopen ( weliswaar het eerste jaar gratis).
Kredietlijn van 1250 EUR gekregen met 1900 EUR inkomsten - 400 EUR kosten.
Beobank was wel zeer opdringerig en heeft m'n werkgever op een uiterst onprofessionele manier benaderd, waar ik eerlijk gezegd niet mee kan lachen.
Beobank was wel zeer opdringerig en heeft m'n werkgever op een uiterst onprofessionele manier benaderd, waar ik eerlijk gezegd niet mee kan lachen.