Tegenrekening
Tegenrekening
Beste Evi,
Einde december rekening geopend bij Evi. Heb toen tegenrekening gewijzigd - had eerst een spaarrekeningnummer opgegeven, maar aangezien je enkel via zicht kan storten heb ik dat meteen gewijzigd.
Intussen is die euro wel toegekomen maar is de rekening nog steeds niet geactiveerd (spaar- en zichtrekening zijn nochtans van zelfde bank/rekeninghouder).
Kan u dit probleem asap verhelpen?
Dank om uw vriendelijke bereidwilligheid!
Einde december rekening geopend bij Evi. Heb toen tegenrekening gewijzigd - had eerst een spaarrekeningnummer opgegeven, maar aangezien je enkel via zicht kan storten heb ik dat meteen gewijzigd.
Intussen is die euro wel toegekomen maar is de rekening nog steeds niet geactiveerd (spaar- en zichtrekening zijn nochtans van zelfde bank/rekeninghouder).
Kan u dit probleem asap verhelpen?
Dank om uw vriendelijke bereidwilligheid!
Re: Tegenrekening
Ik kan beide spaarrekeningen niet tegelijk openen. Is dat normaal? Ik wil ook geen 2 gebruikersnamen.
Hoe lang duurt het vooraleer we onze eerste storting zien verschijnen op uw online-spaarrekening?
Hoe lang duurt het vooraleer we onze eerste storting zien verschijnen op uw online-spaarrekening?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Tegenrekening
Beste,
Bij het aanmaken van een rekening moet u starten met één rekening. U dient een keuze te maken uit de Evi spaarrekening of de Evi getrouwheidsrekening. Zodra de eerste rekening geactiveerd is kan u nieuwe rekeningen aanmaken. Die vallen dan allemaal onder uw aangemaakte account. Er is dus zeker geen sprake van twee user-id’s.
Om uw rekening te activeren dienen wij een kopie van uw ID te ontvangen (u kan uw ID-gegevens ook opladen met een ID-lezer) en moeten wij een eerste storting ontvangen van de tegenrekening die u opgaf. Die betaling kan, afhankelijk van de andere financiële instelling en onder normale omstandigheden, 1 tot 3 werkdag(en) in beslag nemen.
Met vriendelijke groet,
Evi
Bij het aanmaken van een rekening moet u starten met één rekening. U dient een keuze te maken uit de Evi spaarrekening of de Evi getrouwheidsrekening. Zodra de eerste rekening geactiveerd is kan u nieuwe rekeningen aanmaken. Die vallen dan allemaal onder uw aangemaakte account. Er is dus zeker geen sprake van twee user-id’s.
Om uw rekening te activeren dienen wij een kopie van uw ID te ontvangen (u kan uw ID-gegevens ook opladen met een ID-lezer) en moeten wij een eerste storting ontvangen van de tegenrekening die u opgaf. Die betaling kan, afhankelijk van de andere financiële instelling en onder normale omstandigheden, 1 tot 3 werkdag(en) in beslag nemen.
Met vriendelijke groet,
Evi
Re: Tegenrekening
Beste Evi,
1/ identiteitsgegevens zijn allang verwerkt
2/ 1-3 werkdagen zijn reeds allang voorbij...
Heb vandaag email ontvangen dat gewacht wordt op storting alvorens rekening geactiveerd wordt, dit terwijl het overgeschreven bedrag toch al van 3(!) januari op de rekening staat... (en rond 25-26december werd gestort)
Ik wacht nog het einde van de week af, hopelijk dan eindelijk in orde...
1/ identiteitsgegevens zijn allang verwerkt
2/ 1-3 werkdagen zijn reeds allang voorbij...
Heb vandaag email ontvangen dat gewacht wordt op storting alvorens rekening geactiveerd wordt, dit terwijl het overgeschreven bedrag toch al van 3(!) januari op de rekening staat... (en rond 25-26december werd gestort)
Ik wacht nog het einde van de week af, hopelijk dan eindelijk in orde...
Re: Tegenrekening
Beste,
Onze klantendienst kan voor u uitzoeken waar de oorzaak van dit probleem ligt. U kan hen 24u/24 en 7d/7 bereiken via het nummer 078/050 055. Mailen kan naar het mailadres support@evi.be. Ook via de chatfunctie kan u hen rechtstreeks bereiken.
Alle contactgegevens vindt u terug op onze contactpagina: https://www.evi.be/nl-be/contact" onclick="window.open(this.href);return false;.
Vriendelijke groet,
Evi
Onze klantendienst kan voor u uitzoeken waar de oorzaak van dit probleem ligt. U kan hen 24u/24 en 7d/7 bereiken via het nummer 078/050 055. Mailen kan naar het mailadres support@evi.be. Ook via de chatfunctie kan u hen rechtstreeks bereiken.
Alle contactgegevens vindt u terug op onze contactpagina: https://www.evi.be/nl-be/contact" onclick="window.open(this.href);return false;.
Vriendelijke groet,
Evi