Allianz zonder taks
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Allianz zonder taks
Er schijnt nu een actie te zijn waarbij Allianz de taks op de tak 21 invest for life dynamic 3a zelf ten laste neemt. Volgens deze site hebben ze niet zo'n slechte rendementen gehad in het verleden. Is dit te mooi om waar te zijn of waar zit het addertje onder het gras?
Re: Allianz zonder taks
Ik weet niet of het Allianz is dat de lasten voor zich neemt of de makelaar. In ieder geval weet ik dat Futuria zo'n actie doet. Ik ben zelf ook ingestapt verleden jaar met zo'n actie. Nog geen adders gezien, reputatie van Futuria kun je hier checken: https://www.spaargids.be/sparen/makelaars/futuria.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Vorig jaar heeft voor die tak 21 ( Allianz Invest for Live Dynamic 3A ) dito actie gelopen . Ik heb toen ingetekend via DB en als spaargidser heb ik daar maar 1% instapkosten moeten betalen. Ik overweeg nu bijstorting !
het is niet alleen Futuria die het doet want ik had eigenlijk de melding gekregen via een mail van een andere website.sintorama schreef:Ik weet niet of het Allianz is dat de lasten voor zich neemt of de makelaar. In ieder geval weet ik dat Futuria zo'n actie doet. Ik ben zelf ook ingestapt verleden jaar met zo'n actie. Nog geen adders gezien, reputatie van Futuria kun je hier checken: https://www.spaargids.be/sparen/makelaars/futuria.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Met futuria heb ik ervaring want ik heb een VAPZ lopen via hen. Superservice is het niet maar voor zo'n tak21 denk ik niet veel service nodig te hebben (of ben ik hier verkeerd in?).
even opgezocht en inderdaad, je hebt geljik. Allianz betaalt de beurstaks terug, maar de instapkost werd door Futuria ook nog eens gehalveerd, daarom dat ik bij Futuria gegaan ben ipv bij de vertrouwde bank die exact hetzelfde product aanbood.birgitv schreef:het is niet alleen Futuria die het doet want ik had eigenlijk de melding gekregen via een mail van een andere website.
Met futuria heb ik ervaring want ik heb een VAPZ lopen via hen. Superservice is het niet maar voor zo'n tak21 denk ik niet veel service nodig te hebben (of ben ik hier verkeerd in?).
Veel service heb je inderdaad niet nodig voor een tak21, maar als je dan toch al klent bent bij Futuria zou ik niet twijfelen om bij hen te gaan. Als spaargids-gebruiker krijg je er soms een extra voordeeltje, zoals die verminderde instapkost toen.