Biotech
TIP
Re: BIOTECH
hebben ze net gedaan toch ? $10 als ik mij niet vergis !Als ze een cash raise zouden doen voor hun resultaten binnen een half jaar, hoe onwaarschijnlijk ook, stap ik misschien in.
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
Ik ken dit niet zo goed. OTC is dikwijls moeilijk, weinig transparant. Ze hebben veel schulden, een half miljard uitstaande aandelen. Mogelijk wel een catalyst met de start van een Phase3.insider schreef:Stockdoc op het TTPH board schreef " it's the real deal" en hij is een dokter net zoals Drionache op het DRTX MB Deze was er ook lovend over. Heb enorm veel verdient met dit aandeel! Nu is mijn positie veel kleiner. Wat vindt u van ARDM?
Succes in elk geval!
Joris probeer maar eens 10.000 aandelen te kopen : je krijgt ze bijna niet te pakken .... dat zegt genoeg ... Grifols heeft niet voor niks geld hierin gestoken.een half miljard uitstaande aandelen
Laatst gewijzigd door insider op 31 januari 2014, 09:37, 1 keer totaal gewijzigd.
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
Ja, in november. Ik bedoel als ze opnieuw een raise zouden doen vlak voor hun resultaten binnen een half jaar. Vrij onwaarschijnlijk want hun guidance zegt dat ze tot 2016 geraken maar er zijn er wel meer die een pak vroeger een cash raise doen.insider schreef:hebben ze net gedaan toch ? $10 als ik mij niet vergis !Als ze een cash raise zouden doen voor hun resultaten binnen een half jaar, hoe onwaarschijnlijk ook, stap ik misschien in.
Hun echte grote Phase3 catalyst is pas in 1e helft 2015.
Nog veel tijd om in te stappen bij een pullback denk ik.
Veelbelovend toch wel!
Vandaag was nog eens een goede dag: alle negen groenJoris schreef:Ik heb vrijdag en maandag verkocht, maandag en dinsdag (bij)gekocht.
Eens goed mesten in de bio-stal en hopelijk een gezonde correctie achter de rug.
Als de FED geen roet in het eten gooit vandaag zie ik nog mooie weken voor de bio-boeg.
Posities in:
SGYP APPY ACST ATOS RGDX NKTR HALO LJPC BAXS

Een tumultueuze week sinds vorige donderdag!
http://finance.yahoo.com/mbview/threadv ... Cd%2C6%2C3" onclick="window.open(this.href);return false;
ik lees hierboven;
"JLPC heb ik nog steeds. Die zijn eergisteren ge-uplist naar de NASDAQ.
Zitten met een mooi potentieel naar eind maart/april toe.
Koers nu 8,48. Zit tegen eind maart vlotjes in de 10$+. Dat is mijn target: 40%."
ik vind geen gegevens over jlpc, noch op yahoo finance of via aandelenselectie van de tijd of beursduivel.be, op nasdac zelf is dit "jpmorgan us large cap fund",
ergens een typo gebeurd??
LJPC vind ik wel ??
"JLPC heb ik nog steeds. Die zijn eergisteren ge-uplist naar de NASDAQ.
Zitten met een mooi potentieel naar eind maart/april toe.
Koers nu 8,48. Zit tegen eind maart vlotjes in de 10$+. Dat is mijn target: 40%."
ik vind geen gegevens over jlpc, noch op yahoo finance of via aandelenselectie van de tijd of beursduivel.be, op nasdac zelf is dit "jpmorgan us large cap fund",
ergens een typo gebeurd??
LJPC vind ik wel ??
Mijn ekskuus KingsFan.kingsfan schreef: ergens een typo gebeurd??
LJPC vind ik wel ??
Inderdaad LJPC : La Jolla Pharmaceuticals
Noteerden vorige week op OTCBB ticker LJPCD, voorheen als LJPC.
Nu terug LJPC op NASDAQ.
Het artikel op Seeking Alpha van Ross Klosterman is keurig geschreven.
Hij ziet een Fair Value van 14$ (omgerekend post reverse split).
Zie http://bit.ly/Lhgz70
De man plant een vervolg op zijn artikel, een samenvatting van de gebeurtenissen sinds dan.
De dag dat zijn artikel uitkwam meldde LJPC dat ze een reverse split doorvoerden en een uplisting naar NASDAQ.
De reverse split was 50:1, dus alle koersen vermenigvuldigen met 50. Bv. 0,15$ is nu 7,5$.
Dit verwachte nieuwe artikel zet LJPC mogelijk extra in de kijker nu het op de reguliere markt noteerd.
Wow what een beren aanval gisteren!! Mijn stoploss is afgegaan voor deze !! blijkbaar iets te vroeg aangekocht, staat echter nog altijd op mijn watchlist.Joris schreef: Good luck Stekke! Hopelijk haalt ie het. Iets teveel Pump&Dump naar mijn gevoel.
De enigste OTC's die ik heb verhandeld zijn AMBS en JLPC.
merci joris voor de reactie over LJPC, had het ondertussen nagezien en heb juist aangekocht,
heb enkele weken geleden na zeer lovende commentaren ook LBIO aangekocht en dit aandeel doet toch weer een ferme duik vandaag, ondanks nog steeds zeer goede kritieken, koersen biotech is toch soms zeer moeilijk te vatten, begrijp er niets van.
Insider had gezegd dat hij het geen goed idee vond maar ik bleef lovende artikelen vinden over hun toekomst.
http://wallstcheatsheet.com/stocks/2-co ... ml/?ref=YF" onclick="window.open(this.href);return false;
Heb nu 17 biotechaandelen in portefeuille en die vliegen alle kanten uit, zowel omhoog als omlaag.
zal best enkele weken niet gaan kijken naar koersen denk ik, is tegenwoordig wat ping-pong op de beurzen, merci voor de tips mannen maar soms zoek ik zelf eens naar verborgen parels, met wisselend succes.
heb enkele weken geleden na zeer lovende commentaren ook LBIO aangekocht en dit aandeel doet toch weer een ferme duik vandaag, ondanks nog steeds zeer goede kritieken, koersen biotech is toch soms zeer moeilijk te vatten, begrijp er niets van.
Insider had gezegd dat hij het geen goed idee vond maar ik bleef lovende artikelen vinden over hun toekomst.
http://wallstcheatsheet.com/stocks/2-co ... ml/?ref=YF" onclick="window.open(this.href);return false;
Heb nu 17 biotechaandelen in portefeuille en die vliegen alle kanten uit, zowel omhoog als omlaag.
zal best enkele weken niet gaan kijken naar koersen denk ik, is tegenwoordig wat ping-pong op de beurzen, merci voor de tips mannen maar soms zoek ik zelf eens naar verborgen parels, met wisselend succes.
de dag dat de beurs logisch redeneert.... valt Pasen samen met Nieuwjaar !
Ter zake : ik heb er nog 2 : TTPH en ARDM
ik heb alles gecasht wat ik kon en wilde .... TTPH heb ik té hoog aangekocht blijkbaar .... daar zit ik met verlies op ... ARDM .... is wat het is ; a long shot !
ONCS is een biotech die mij intrigeert .... maar voorlopig ook niet meer dan dat !

Ter zake : ik heb er nog 2 : TTPH en ARDM
ik heb alles gecasht wat ik kon en wilde .... TTPH heb ik té hoog aangekocht blijkbaar .... daar zit ik met verlies op ... ARDM .... is wat het is ; a long shot !
ONCS is een biotech die mij intrigeert .... maar voorlopig ook niet meer dan dat !

Vandaag lijkt maandag 27/01 herover gedaan.
Alles rood
Alles rood

Alles?Joris schreef:Vandaag lijkt maandag 27/01 herover gedaan.
Alles rood
LBIO meer dan 7% omhoog
PGNX,GILD,NVAX en ARDM ook,
maar het ziet er niet goed uit, dat is waar, omdraaien en volgende week eens terug gaan zien zou ik zeggen
Alles wat ik heb rood (voorlopig).kingsfan schreef: Alles?
LBIO meer dan 7% omhoog
PGNX,GILD,NVAX en ARDM ook,
maar het ziet er niet goed uit, dat is waar, omdraaien en volgende week eens terug gaan zien zou ik zeggen
Mijn watchlist enkel TKMR, PGNX, NVAX, ENTA en CYTR groen.
30 op mijn watchlist rood...
Ik heb TTPH bijgekocht! Dit is een gouden kans! Joris??