Wachten op een dip(je)
TIP
Re: Wachten op een dip(je)
Als ik mijn grafiek even bekijk dan stel ik vast dat sinds half december alles stijl bergop ging, nu gaat het stijl bergaf ... dit is een logische slingerbeweging. Het ging te snel, en dus zijn we terug naar af. Maar ik heb er nog steeds vertrouwen in dat we op redelijk korte termijn terug de stijgende lijn gaan vinden. Dan wordt het tijd om eindelijk nog wat fondsen die ik al even wil hebben aan te kopen.
Ik ben vandaag net uit het rood met de nieuwe fondsen, die ik begin deze maand gekocht had.
Maar als ik de beurzen van vandaag zie, sta ik maandag terug in het rood met 0,15%. Beetje jojo effect deze week.
Maar als ik de beurzen van vandaag zie, sta ik maandag terug in het rood met 0,15%. Beetje jojo effect deze week.
Beurzen dippen. Nu kopen?
Wie durft?
Wie durft?
Voorlopig afwachten hier.
ik !
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
Het probleem is, als iedereen wacht, de dip alleen maar groter en groter wordt.
en vooral ook wat je nu koopt : iets dat potentieel heeft en niet fundamenteel fout zit !
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
- Oudere Jongere
- Hero Member
- Contacteer:
Ik wacht af tot ik een stabilisatie zie in US.
idd want daar is het ook begonnen: vandaag verwacht ik nog een daling maar (hopelijk) niet zo sterk meer als gisteren ...
als je het mij vraagt is dit een gewone correctie van de beurzen : fundamenteel zit er niks fout
ik zie hier toch dat de pre-market NDX positief is ...dus...
http://www.nasdaq.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
als je het mij vraagt is dit een gewone correctie van de beurzen : fundamenteel zit er niks fout
ik zie hier toch dat de pre-market NDX positief is ...dus...
http://www.nasdaq.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:

insider schreef:fundamenteel zit er niks fout

Fundamenteel zit er niets fout... Overal ter wereld wordt er geld in het systeem gepompt om het draaiende te houden. Publieke en private schulden swingen de pan uit en stijgen keer op keer. Men doet er alles aan om de cijfers op te smukken (andere manieren van berekenen), werkloosheid stijgt, recordmaand na recordmaand in de falingen. D'er is niets fout?
Aan wie gaan die bedrijven hun producten slijten?
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
- Oudere Jongere
- Hero Member
- Contacteer:
@Insider:Yep.
waar ik op hoop is dat wat uit de EM weggetrok Europa/VS naar het volgende niveau stuwt.
waar ik op hoop is dat wat uit de EM weggetrok Europa/VS naar het volgende niveau stuwt.
hey Spruitekop ! ja je hebt gelijk : het systeem wordt idd boven water gehouden maar geef toe .... is het ooit anders geweest ?Spruitekop schreef:![]()
insider schreef:fundamenteel zit er niks fout![]()
![]()
Fundamenteel zit er niets fout... Overal ter wereld wordt er geld in het systeem gepompt om het draaiende te houden. Publieke en private schulden swingen de pan uit en stijgen keer op keer. Men doet er alles aan om de cijfers op te smukken (andere manieren van berekenen), werkloosheid stijgt, recordmaand na recordmaand in de falingen. D'er is niets fout?
Aan wie gaan die bedrijven hun producten slijten?
Hier iets uit een film die ik onlangs zag en dat in "a nutshell" eigenlijk de waarheid vertelt omtrent de beurs : http://www.youtube.com/watch?v=oEJza1-4zRk" onclick="window.open(this.href);return false;
Donderdag ECB meeting, Draghi zou wel eens iets uit z'n mouw kunnen schudden... inflatieverwachtingen zakken weg én wat spanningen op de geldmarkten. Hopelijk een hint naar een vorm van QE...
-
- VIP member
- Contacteer:
Heb fondsen waar ik elke maand mijn geld in steek.
Koop ik op een hoogte punt ben ik blij met mijn rendement,
Koop ik in een dip ben ik blij dat ik mijn gemiddelde aankoopprijs verlaag.
Ben zo gelukkig
Ben zo gelukkig

Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
voila : zo zie je maar hé : wat een mens gelukkig kan maken ! ben blij voor u !Henkie1984 schreef:Heb fondsen waar ik elke maand mijn geld in steek.
Ben zo gelukkig