NIBC termijnrekening of volklening op 10 jaar bij ING
TIP
NIBC termijnrekening of volklening op 10 jaar bij ING
Wat is jullie mening over de termijnrekening van NIBC ik zou 10 jaar nemen met maandelijkse uitkering.
Is deze rekening aan te raden bij NIBC of zou ik beter de volkslening nemen van ING op 10 jaar is iets minder opbrengst.
Is deze rekening aan te raden bij NIBC of zou ik beter de volkslening nemen van ING op 10 jaar is iets minder opbrengst.
Re: NIBC termijnrekening of volklening op 10 jaar bij ING
Ik heb al voor de volkslening gekozen. Ik heb nog altijd vertrouwen in de Belgische staat (hoongelach weerklinkt bij het publiek).
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik heb een jaar lang elke maand een termijnrekening bij NIBC geopend. Nu heb ik elke maand een leuke rente. Over negen jaar zie ik wel weer. Aan 3.3% bruto heb je 2,475% netto. Veel is het niet, maar toch beter dan op een spaarrekening.
Jnn1, en vertrou je Nibc Direct?
Ik heb hier minder dan 100.000€ staan. Dus ik hoop op de garantieregeling.
Resultaten van nibc zijn fors verbeterd . De bonussen zijn aan banden gelegd en alles is stipt in orde qua rentebetalingen.
De ratio's waaraan de bank zich moet houden zit ruim boven het vereiste.
Ik zou eerder vertrouwen in nibc dan in ING of belfius
De ratio's waaraan de bank zich moet houden zit ruim boven het vereiste.
Ik zou eerder vertrouwen in nibc dan in ING of belfius
Koop deze die het meeste opbrengt. NIBC of ING? Who cares. Ik alvast niet, Ik heb een hoop geld staan bij NIBC. En ik slaap goed. Beter dan dat ik aandelen zou hebben.
NIBC heeft je rapper een antwoord als je een vraag hebt dan de pasters bij KBC of de oelliwappers van Belfius. Ik spreek uit ervaring.
NIBC heeft je rapper een antwoord als je een vraag hebt dan de pasters bij KBC of de oelliwappers van Belfius. Ik spreek uit ervaring.