Iemand ervaring met paypal???
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Iemand ervaring met paypal???
Hallo iedereen
Ik zou graag iets bestellen op ebay.
Maar ik heb geen Visa , Mastercard,... enkel gewone bankkaarten.
Daarom zou ik graag een paypal rekening openen om iets te kunnen bestellen op ebay.
Heeft er iemand hier ervaring mee met Paypal? Betrouwbaar?
En er staat aan het openen geen kosten verbonden aan het sluiten wel dan?
Alvast bedankt
Daarom zou ik graag een paypal rekening openen om iets te kunnen bestellen op ebay.
En er staat aan het openen geen kosten verbonden aan het sluiten wel dan?

Alvast bedankt
Re: Iemand ervaring met paypal???
Paypal zelf is betrouwbaar, maar je moet wel op je hoede zijn voor sommige Paypal gebruikers.
Let wel op de kleine percentage die ze hier en daar aanrekenen, en eventuele wisselkoerskosten.
Wanneer je geld moet ontvangen van iemand, ga dan nooit in op de vraag om via Paypal een betalingsverzoek aan die persoon te sturen. Nadat die persoon je heeft betaald, kan die namelijk heel makkelijk zijn betaling intrekken, en ben je dus zeer kwetsbaar voor oplichting.
Let wel op de kleine percentage die ze hier en daar aanrekenen, en eventuele wisselkoerskosten.
Wanneer je geld moet ontvangen van iemand, ga dan nooit in op de vraag om via Paypal een betalingsverzoek aan die persoon te sturen. Nadat die persoon je heeft betaald, kan die namelijk heel makkelijk zijn betaling intrekken, en ben je dus zeer kwetsbaar voor oplichting.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik heb een paypal verbonden met een mastercard.
Als ik de keuze heb betaal ik met paypal, je bent dan immers verzekerd voor je aankoop op ebay.
Ook andere websites bieden soms paypal aan. Dit heeft het voordeel dat je geen creditcardgegevens moet geven aan de verkoper.
Wel opletten als je in ponden koopt dat je paypal niet de omrekening laat doen want dat is altijd nadeliger dan de dan creditkaartfirma.
Kort gezegd: geen kosten en geen negatieve ervaringen
Als ik de keuze heb betaal ik met paypal, je bent dan immers verzekerd voor je aankoop op ebay.
Ook andere websites bieden soms paypal aan. Dit heeft het voordeel dat je geen creditcardgegevens moet geven aan de verkoper.
Wel opletten als je in ponden koopt dat je paypal niet de omrekening laat doen want dat is altijd nadeliger dan de dan creditkaartfirma.
336 schreef:Paypal zelf is betrouwbaar, maar je moet wel op je hoede zijn voor sommige Paypal gebruikers.
Het is vooral voor te kopen dat ik dat zou doen.
http://www.benl.ebay.be/itm/Leather-360 ... 0ad&_uhb=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit zou ik graag kopen. Dit is toch betrouwbaar hé? Want ik heb dit anders nog nooit gedaan.
Lukske schreef:Ik heb een paypal verbonden met een mastercard.
Oké alvast bedankt!
Dus ook geen jaarlijkse kosten? Niets hé?
Want anders vraag ik aan mijn ouders voor het via hun visa kaart te doen voor mij.
Let op het is geen echt leder hé.
Ik zie niet in waarom je aankoop verkeerd zou gaan.
Lukske schreef:Let op het is geen echt leder hé.
Dat is niet erg

Ik had een hoesje gekocht via vandenborre en is al kapot terwijl het 50€ kostte.
Volgens mij moet je een kredietkaart (Visa, MAstercard, ..) hebben om via PayPal te betalen.phineke17 schreef:Hallo iedereen
En er staat aan het openen geen kosten verbonden aan het sluiten wel dan?![]()
Alvast bedankt
Het is juist de bedoeling om via PayPal niet telkenmale je gegevens te moeten ingeven.
Ik betaalde vroeger ook via Paypal, maar sinds een zestal maanden niet meer (omdat ik een nieuwe Mastercard ontving).
Voor wat betreft hoesje Ipad. Ik kocht recent op "MiniInTheBox.com" een hoejse voor een ipOd aan spotgoedkope prijzen. Betaald met Mastercard. Het duurt wel een tiental dagen vooraleer het toekomt (komt rechtstreeks uit Honkong). Geen leveringskosten !
Kwaliteit hoesje was prima (niet in leder maar silicone)
Gebruik al jaren PayPal, nog nooit problemen gehad. Dit wordt steeds meer op allerhande verkoopsites als betaalmiddel aangeboden maar heeft zijn goede reputatie m.i. toch grotendeels te danken aan eBay.
Voor de aanmaak van een Paypal account heb je overigens geen kredietkaart nodig. Je krijgt een rekeningnummer toegewezen samen met een unieke mededeling die gekoppeld is aan je Paypal account en je moet vermelden bij iedere overschrijving naar je account. Het duurt een 4-tal dagen voordat het geld op je account verschijnt.
Ook de bescherming die je als koper geniet is zeer handig. Zeker een waardig alternatief als je niet wil/kan betalen met kredietkaarten online ^^
Voor de aanmaak van een Paypal account heb je overigens geen kredietkaart nodig. Je krijgt een rekeningnummer toegewezen samen met een unieke mededeling die gekoppeld is aan je Paypal account en je moet vermelden bij iedere overschrijving naar je account. Het duurt een 4-tal dagen voordat het geld op je account verschijnt.
Ook de bescherming die je als koper geniet is zeer handig. Zeker een waardig alternatief als je niet wil/kan betalen met kredietkaarten online ^^
Ik werk sedert geruime tijd met PayPal via mijn Mastercard bij DB.
Ben zeer tevreden: super gemakkelijk en zeer veilig !
Ben zeer tevreden: super gemakkelijk en zeer veilig !
paypall ok,
het is wel zo dat sommige verkopers je extra kosten aanrekenen als je hen betaalt via paypal en niet via een overschrijving,
ik denk dat dat is omdat paypal een percentje afhoudt
het is wel zo dat sommige verkopers je extra kosten aanrekenen als je hen betaalt via paypal en niet via een overschrijving,
Dat klopt, het is zelfs een 'stevig' percentje:soja schreef:paypall ok,
Simple, transparent fees
With our flat transaction fee of 3,4% + €0,35 EUR , you won’t be surprised by hidden costs. We also offer discounted rates as low as 1.7% to businesses who sell a lot so the more you sell, the less you pay.
-
- Newbie
- Contacteer:
reeds enkele jaren maak ik er gebruik van en zeer tevreden.
Recent wilde ik iets aankopen op Aliexpress. Er werd me een rekeningnummer toegekend waarop de betaling moest gebeuren in dollar. Ik herinnerde me dat ik nog een klein bedrag had staan bij PayPal in dollar.Toen ik aanlogde werd me gevraagd opnieuw mijn bankkaart KBC te linken.Dacht dat het een fluitje van een cent ging worden maar bemerkte al vlug dat dit niet zomaar op te lossen valt als men die KBC maestro kaart wil koppelen aan PayPal, ondanks op hun website vermeld staat dat men er een maestro kaart kan verbinden met een PayPal account.Op een gegeven moment wordt er een 3 C.. code gevraagd maar een maestro kaart bezit dat niet. Na reeds een 5-tal malen de helpdesk van PayPal te hebben gecontacteerd is er nog steeds niets aan de situatie verandert. Heb de indruk dat men me in het riet stuurt. Zijn er nog mensen die dit hebben ondervonden en hoe valt dit nu op te lossen want ik kan niks meer beginnen met die rekening.
Misschien lukt dat niet omdat het gewoonweg onmogelijk is om een bankkaart te koppelen aan een Paypal rekening.
Een bankrekening kan je wel koppelen, eveneens een creditkaart. Maar geen bankkaart.
Overigens is geen van beide nodig om de Paypal rekening te gebruiken.
Een bankrekening kan je wel koppelen, eveneens een creditkaart. Maar geen bankkaart.
Overigens is geen van beide nodig om de Paypal rekening te gebruiken.