Wachtpolis vs CM 65+?
Wachtpolis vs CM 65+?
Via mijn werkgever genieten we van een hospitalisatieverzekering bij DKV. In januari hebben we ons aangesloten bij Plan Horizon om de voordelen te kunnen genieten bij verderzetting op pensioengerechtigde leeftijd.
Een week later komt de CM op de proppen met een goedkoop hospitalisatie verzekeringsalternatief voor 65+
. Nu vraag ik me af, is een dergelijke wachtpolis bij DKV nog wel interessant met deze nieuwe wending op de verzekeringsmarkt?
Een week later komt de CM op de proppen met een goedkoop hospitalisatie verzekeringsalternatief voor 65+

Re: Wachtpolis vs CM 65+?
Je hebt DKV of AG vooral voor de luxe. Lees een 1 persoonskamers.
Dit heb je niet bij de CM.
Wat wil je dus zelf. Luxe of geen luxe.
Als je later 65 bent, kan je dan nog aansluiten bi de CM. Misschien schaffen ze die mogelijkheid nog af.
Dit heb je niet bij de CM.
Wat wil je dus zelf. Luxe of geen luxe.
Als je later 65 bent, kan je dan nog aansluiten bi de CM. Misschien schaffen ze die mogelijkheid nog af.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Newbie
- Contacteer:
Beste
Mijn werkgever wil mijn huidige polis bij DKV overnemen.
Daarom wil ik nu plan horizon onderschrijven. Nu mijn vraag is of dit ook via de werkgever kan of dat ik dit persoonlijk moet afsluiten?
Alvast bedankt voor uw bericht.
Mijn werkgever wil mijn huidige polis bij DKV overnemen.
Daarom wil ik nu plan horizon onderschrijven. Nu mijn vraag is of dit ook via de werkgever kan of dat ik dit persoonlijk moet afsluiten?
Alvast bedankt voor uw bericht.
Als de werkgever dit wil betalen via de werkgever, anders persoonlijk
Ik zou deze wachtpolis zeker behouden.
Er is een mogelijkheid dat indien u de leeftijd van 65 jaar bereikt , deze CM 65+ niet meer zal bestaan.
Bij deze wachtpolis bent u zeker van medische acceptatie en kunnen eventuele ziekte o.i.d. wat u intussen zou krijgen niet worden uitgesloten indien u na pensioen voor een nieuwe hospitalisatieverzekering zou gaan.
Zonder wachtpolis is de collectieve hospitalisatieverzekraar echter verplicht u een verzekering aan te bieden , maar deze kan dan de premie opnieuw bepalen wat soms zeer hoog kan oplopen.
Er is een mogelijkheid dat indien u de leeftijd van 65 jaar bereikt , deze CM 65+ niet meer zal bestaan.
Bij deze wachtpolis bent u zeker van medische acceptatie en kunnen eventuele ziekte o.i.d. wat u intussen zou krijgen niet worden uitgesloten indien u na pensioen voor een nieuwe hospitalisatieverzekering zou gaan.
Zonder wachtpolis is de collectieve hospitalisatieverzekraar echter verplicht u een verzekering aan te bieden , maar deze kan dan de premie opnieuw bepalen wat soms zeer hoog kan oplopen.