Goud discussie
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Goud discussie
Ah als je garderobe bijna compleet is, kan je je meer permiterenSpruitekop schreef:Tot scha en schande ben ik meer en meer in de denkwijze van Martin Armstrong gaan geloven.
Alvast zijn "Gold-update". De man zat gaf al de juiste richting aan voor de goudbull van 1999, maar gaf ook mid 2011 aan -totaal tegen alle goudgoeroes- dat we een dalende trend gingen zien.
Mijn garderobe is vrij compleet maar tot eind 2015 wil ik enkel solden-shoppen. Het goud-feestje komt er...
Ik geloof dus nog steeds in z'n top op 2020, 2024, 2032 en z'n absolute top op 2062. (niet dat ik alles ga meemaken)
Ik denk dat een dikke 5 miljard 2062 niet zal meemaken als je me snapt.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
ik ook niet Mhmd, ik ook niet. En als ik d'er dan nog ben zal de goudprijs me worst wezen weet je. 
Naar 2032 wil ik eventueel nog "toewerken".
Naar 2032 wil ik eventueel nog "toewerken".
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Heeft goud nou de top bereikt in 2011? Zeker niet, zie deze sterke artikel
http://www.caseyresearch.com/articles/t ... ed-in-2011" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.caseyresearch.com/articles/t ... ed-in-2011" onclick="window.open(this.href);return false;
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Inderdaad Mhmd, we hebben inderdaad de top nog verre van niet gezien (evenwel blijf ik erbij dat we eerst nog eens lager moeten
)
Velen hebben in 2011 gezegd dat we in 'n bubbel zaten, echter de kenmerken van een bubbel (zoals goud in 1980) waren er niet. Dus 'n "fosse keu", zeker geen bubbel!
- Al meen ik dat daar de bubbel ook vroegtijdig is doorprikt door ao de London Gold Pool.
Het is aangewezen om kapitaal buiten het systeem te houden, alles wat erin zit (vastgoed in de vorm van 2de verblijven en opbrengsteigendommen, spaargelden, obligaties, aandelen) gaat allemaal sterk belast worden.
Velen hebben in 2011 gezegd dat we in 'n bubbel zaten, echter de kenmerken van een bubbel (zoals goud in 1980) waren er niet. Dus 'n "fosse keu", zeker geen bubbel!
- Al meen ik dat daar de bubbel ook vroegtijdig is doorprikt door ao de London Gold Pool.
Het is aangewezen om kapitaal buiten het systeem te houden, alles wat erin zit (vastgoed in de vorm van 2de verblijven en opbrengsteigendommen, spaargelden, obligaties, aandelen) gaat allemaal sterk belast worden.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Ik zoek een gouden munt waarin tungsten (wolfraam) zit zodat ik een valse munt kan bestuderen en onderscheiden van echte gouden munten. Weet iemand waar ik zo een munt kan kopen of eraan kan geraken?
Kwak & Boemel kunnen je wel wat tips geven
Sorry voor de off-topic.
Sorry voor de off-topic.
@Tim99
https://www.hollandgold.nl/100-vragen-o ... m-tungsten" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.hollandgold.nl/100-vragen-o ... m-tungsten" onclick="window.open(this.href);return false;
zoek eens op ebay.deTim99 schreef:Ik zoek een gouden munt waarin tungsten (wolfraam) zit zodat ik een valse munt kan bestuderen en onderscheiden van echte gouden munten. Weet iemand waar ik zo een munt kan kopen of eraan kan geraken?
-
JanusBananus
- Hero Member

- Contacteer:
http://m.tijd.be/9514517.art?sid=15934990" onclick="window.open(this.href);return false;
Van het ene manipulerende mechanisme naar het volgende...
Niemand wil nog terug naar de gold-backed currencies.
Niemand wil nog terug naar de gold-backed currencies.
Spruitekop wat betekent dit voor de koers? Daling tgv fixering (waardeverlies?)JanusBananus schreef:http://m.tijd.be/9514517.art?sid=15934990
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Verandert niets.
Fixing is gewoon 'n prijs die door de banken gehanteerd wordt, maar in de handel wordt steeds de Comex-prijs gehanteerd. (Da's de prijs die je ook op De Tijd en zo ziet meelopen) de fixing is 'n prijs die door (momenteel nog 4) banken onderling bepaald wordt (afgaand op de Comex-prijs) ze komen 2 keer per dag een prijs overeen dat komt eigenlijk nog van vroeger, communicatie ging toen nog zo snel niet. Er wordt een London Fix AM en een London Fix PM bepaald.
Binnenkort wordt er niets meer bepaald in het Westen, dan is de Comex kaputt en alle Gold-fixers weg gelopen.
Dan wordt de prijs bepaald door het Oosten.
En dan zal het zijn: "Show me the metal", niet "Show me the paper".
Fixing is gewoon 'n prijs die door de banken gehanteerd wordt, maar in de handel wordt steeds de Comex-prijs gehanteerd. (Da's de prijs die je ook op De Tijd en zo ziet meelopen) de fixing is 'n prijs die door (momenteel nog 4) banken onderling bepaald wordt (afgaand op de Comex-prijs) ze komen 2 keer per dag een prijs overeen dat komt eigenlijk nog van vroeger, communicatie ging toen nog zo snel niet. Er wordt een London Fix AM en een London Fix PM bepaald.
Binnenkort wordt er niets meer bepaald in het Westen, dan is de Comex kaputt en alle Gold-fixers weg gelopen.
show me the papel
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
- "Met flietjes of met lijst meneel?"
- "Lijst glaag".
- "Bluine lijst of witte lijst meneel?"
- "Kloepoek meneel ??"
- "Lijst glaag".
- "Bluine lijst of witte lijst meneel?"
- "Kloepoek meneel ??"
Binnenkort is er gewoon een nieuw mechanisme om die prijs weer te bepalen. Denk je nu echt dat ze dat zomaar zullen weggeven? The only thing people of power are afraid of, is giving away that power.Spruitekop schreef:Verandert niets.
Binnenkort wordt er niets meer bepaald in het Westen, dan is de Comex kaputt en alle Gold-fixers weg gelopen.![]()