Lenen van Europa
TIP
Lenen van Europa
Waarom kunnen wij als inwoners van Europa niet lenen aan 0,25% gelijk de landen dit doen. Dat gaat de consumptie ten goede komen.
Wij moeten nu lenen aan 5 a 6% en krijgen nog amper 0,5% rente op ons spaargeld.
Wij moeten nu lenen aan 5 a 6% en krijgen nog amper 0,5% rente op ons spaargeld.
Re: Lenen van Europa
Het zijn de landen niet; het zijn de banken die dat doen en zelfs voor minder.
Mochten het de landen zijn dan zou ik daar nog geen probleem mee hebben.
Zo worden immers de banken kunstmatig voorzien van woekerwinsten; op kosten dus van de belatingsbetaler.
Dat er daar nooit wordt op gereageerd dat vind ik vreemd. Europa mag zich alles, werkelijk alles permiteren. En o wee als je daar kritiek op geeft; dan ben je een verzuurde.
Mochten het de landen zijn dan zou ik daar nog geen probleem mee hebben.
Zo worden immers de banken kunstmatig voorzien van woekerwinsten; op kosten dus van de belatingsbetaler.
Dat er daar nooit wordt op gereageerd dat vind ik vreemd. Europa mag zich alles, werkelijk alles permiteren. En o wee als je daar kritiek op geeft; dan ben je een verzuurde.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Dat goedkoop geld is een tikkende tijdbom...
Zorgt voor overproductie, en op termijn voor banenverlies, verlies van koopkracht, faillissementen en blaast de beurzen op.
Hoe kan je daar nu voorstander van zijn.
Zorgt voor overproductie, en op termijn voor banenverlies, verlies van koopkracht, faillissementen en blaast de beurzen op.
Hoe kan je daar nu voorstander van zijn.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
-
pattataolivia
- Sr. Member

Onze situatie is iets anders. Wij lenen aan 2,51% vast en hebben een gewogen rendement van 3,50% op ons spaargeld (Ethias First rekening). Dit in combinatie met de woonbonus maakt dat wij ons "rijk" konden lenen. De staat zorgt voor onspol schreef: Wij moeten nu lenen aan 5 a 6% en krijgen nog amper 0,5% rente op ons spaargeld.
'United in diversity' - E.U.
Het enige gevolg van dit 'EU-beleid???' is dat de met belastinggeld gestutte banken hun winstmarges kunnen opdrijven en dat er voor burgers en ondernemingen niks veranderd is.
Lukske heeft gelijk dat het uiterst merkwaardig dat er werkelijk niemand (toch bij mijn weten niet?) is die zich daar ernstige vragen bij durft stellen...
Lukske heeft gelijk dat het uiterst merkwaardig dat er werkelijk niemand (toch bij mijn weten niet?) is die zich daar ernstige vragen bij durft stellen...
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
De kapitaalsbuffers van de banken moet worden aangesterkt, goedkoop geld voor de banken, banken die strenger zijn met het verlenen van kredieten. Het velaagt de hefboom van de banken, versterkt de positie van de banken, maar ze hebben nog 'n ganse weg te gaan.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.