ARDM
TIP
Re: ARDM
Naast het feit dat ik terug in de kliniek lig.... Kan ik alleen maar de zaak bekijken en uitzweten..... En hopen dat het goed komt....
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
@insider, van harte snelle beterschap gewenst ! Laat je goed verzorgen en maak je niet te veel zorgen. Je vervelen kan niet als je op dit forum kan rondwandelen....
En la vivo oni elektu inter enspezi monon aù elspezi monon. Tempo mankas por fari ambaù (L. Zamenhof)
Thx! Heb een narcose achter de rug en daarom vandaag niet alert kunnen reageren .... Had wel mijn stop loss gisteren gebruikt maar niet voor de totaliteit van mijn positie. Mja.... Zie morgen wel verder. Mij nu concentreren op de nachtzuster.
ARDM is nog steeds top notch voor mij. Er is niks fundamenteel gewijzigd sedert eergisteren. Dus keep the faith.

I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
het is stilaan het moment voor een grote correctie denk ik, met als excuus oekraïne en china, dus er volgen nog slechte weken denk ik,sleepnot schreef:Ik had mijn mond moeten houden![]()
Mooie timing kingsfan! Straks kan je gewoon terug kopen voor de volgende 'ronde'
winst is binnen, even wachten nu
Yep, denk ik ook. Natuurlijk zeggen we dit al een tijdje. Er zal eens een grote correctie komen maar uiteraard wanneer niemand ze verwacht.kingsfan schreef:het is stilaan het moment voor een grote correctie denk ik, met als excuus oekraïne en china, dus er volgen nog slechte weken denk ik, winst is binnen, even wachten nu
Ik concentreer me qua BioTech de laatste tijd op korte termijn beleggingen.
D.w.z. catalysts op enkele weken tot max. 2 maanden. Mooie voorbeelden zijn EXAS (verwacht nog een runup naar 52 week highs >15$ tegen de AdComm 27/03), POZN (runup begonnen? Was groen (eer)gisteren met runup naar 25/03 en vervolgens 25/04 PDUFA, target >11$), HALO (3 updates verwacht tegen end Q1 = nog 10 handelsdagen, PDUFA op 02/06), SGYP data april '14, ...
qua ARDM heb IK mijn besluit genomen : ga de rest van mijn portefeuille aanhouden; 75% is met een stop loss de deur uitgegaan en de rest .... is de rest ! Als troost kan ik zeggen dat mijn nieuwe motorfiets is aangekomen ! Maar dat is nog niet voor direct .... 

dat is het soort van nieuws dat we nodig hebben !
http://finance.yahoo.com/news/results-n ... 00384.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://finance.yahoo.com/news/results-n ... 00384.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat zou je denken Insider, maar daar denken de shorters blijkbaar anders over.
De koers is het noorden kwijt en er valt soms geen touw aan vast te knopen...
Even uitzweten dan maar zeker?
De koers is het noorden kwijt en er valt soms geen touw aan vast te knopen...
Even uitzweten dan maar zeker?
lees dit maar even en lees vooral de commentaren van rehdwm2004 : een veteraan die weet waarover hij spreekt !
http://finance.yahoo.com/mbview/threadv ... Cd%2C0%2C3" onclick="window.open(this.href);return false;
je weet het hé ! STALEN ZENUWEN !
http://finance.yahoo.com/mbview/threadv ... Cd%2C0%2C3" onclick="window.open(this.href);return false;
je weet het hé ! STALEN ZENUWEN !
De zenuwen worden danig op de proef gesteld.
Elke dag gaat er een deeltje af. Intussen al ongeveer 50% weg sedert het "hoogtepunt" anderhalve maand geleden.
De sfeer in biotech zit zeker nog niet OK, maar ik vrees dat we nog even door deze zure appel heen moeten en de kelk tot op de bodem moeten ledigen.
Elke dag gaat er een deeltje af. Intussen al ongeveer 50% weg sedert het "hoogtepunt" anderhalve maand geleden.
De sfeer in biotech zit zeker nog niet OK, maar ik vrees dat we nog even door deze zure appel heen moeten en de kelk tot op de bodem moeten ledigen.
Een beetje nieuws: Aradigm Corporation Announces the Dosing of the First Patient in Phase III Study of Pulmaquin in Non-Cystic Fibrosis Bronchiectasis (ORBIT-3)
Alle (positieve) promotie is momenteel welkom
Alle (positieve) promotie is momenteel welkom

ARDM is vanaf vandaag ARDMD na een reverse split van 40 voor 1
Dat geeft zo'n $7.80
Het valt niet op dat gisteren net voor sluiting de koers naar 0.195 schoot op een belachelijk volume van 5000 stuks
Dat geeft zo'n $7.80
Het valt niet op dat gisteren net voor sluiting de koers naar 0.195 schoot op een belachelijk volume van 5000 stuks

idd ARDMD !de belangstelling gaat beginnen opbouwen want nu kunnen fundmanagers ook inkopen !
ARDM(D) doet rustig maar gestaag verder zijn ding
Aradigm receives $5M milestone for dosing of first patient in Phase III study
De "D" achter de naam is trouwens iets tijdelijks:
"Market Notification
A reverse stock split could confuse the market without proper notification. Investors would see one share price the day before the effective date and a sharply higher price the next. NASDAQ adds a "D" to the company's stock symbol for 20 days, beginning with the effective date, according to the NASDAQ OMX Listing Center. This helps investors know that a trade at that share price follows the reverse split."

Aradigm receives $5M milestone for dosing of first patient in Phase III study
De "D" achter de naam is trouwens iets tijdelijks:
"Market Notification
A reverse stock split could confuse the market without proper notification. Investors would see one share price the day before the effective date and a sharply higher price the next. NASDAQ adds a "D" to the company's stock symbol for 20 days, beginning with the effective date, according to the NASDAQ OMX Listing Center. This helps investors know that a trade at that share price follows the reverse split."
WOW ! $15 vandaag !