2,10 % op 4m, 2,45 % op 9m en 2,8 % op 11m
TIP
2,10 % op 4m, 2,45 % op 9m en 2,8 % op 11m
Daar zijn ze weer, de promoties ...
Bij Onsin Bank (staatsbank) : 2,10 % op 4 maanden en 2,45 % op 9 maanden (telkens vrij van voorheffing) + onbeperkte staatsgarantie (zoiets als bij ASLK in the good old days) ... promotie geldig tot 15 juli.
Bij Bangkok Bank (major private bank) : 2,80 % op 11 maanden (- withholding tax 15% = 2,38 %) staatsgarantie tot +- 25.000 Euro promotie geldig tot ?
Morgen stal ik alvast wat centjes bij Onsin op 9 maand en misschien ook een beetje bij Bangkok Bank (jammer van de beperkte garantie)
Spreiden, spreiden en spreiden ...
Bij Onsin Bank (staatsbank) : 2,10 % op 4 maanden en 2,45 % op 9 maanden (telkens vrij van voorheffing) + onbeperkte staatsgarantie (zoiets als bij ASLK in the good old days) ... promotie geldig tot 15 juli.
Bij Bangkok Bank (major private bank) : 2,80 % op 11 maanden (- withholding tax 15% = 2,38 %) staatsgarantie tot +- 25.000 Euro promotie geldig tot ?
Morgen stal ik alvast wat centjes bij Onsin op 9 maand en misschien ook een beetje bij Bangkok Bank (jammer van de beperkte garantie)
Spreiden, spreiden en spreiden ...

Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Re: 2,10 % op 4m, 2,45 % op 9m en 2,8 % op 11m
Beleg je bij een Belgische bank of in een ander land ?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Tsja, In Australië geven ze 4,5% op een spaarboekje .. alleen moet je daar je domicilie hebben om er te mogen sparen. Al die banken klinken behoorlijk exotisch en onbekend, vertrouw je daar je geld aan toe + kan je als Belg met domicilie ginds een account openen? Iemand nog andere suggesties in welke landen je wel terecht kan als Belg en waar je nog een deftige rente krijgt?
En ik heb al schrik van het Maltese MeDirect!
Maar we kunnen niet anders, de volgende regering wil een vermogensbelasting!
Concreet wil dit zeggen dat we allemaal gesjost zijn als we ons geld op een Belgische rekening hebben staan!
Maar we kunnen niet anders, de volgende regering wil een vermogensbelasting!
Concreet wil dit zeggen dat we allemaal gesjost zijn als we ons geld op een Belgische rekening hebben staan!
Kevva wees gerust. We hebben gestemd voor verandering maar we zullen meer van hetzelfde krijgen.
Slechte economie, geen spaaropbrengst, meer overheidsuitgaven en schulden...laten we met z'n allen arm zijn. Behalve de politiekers.
Slechte economie, geen spaaropbrengst, meer overheidsuitgaven en schulden...laten we met z'n allen arm zijn. Behalve de politiekers.
Politieke standpunten vermelden is misschien not-done. Maar ik hoop dat er geen sossen in de regering zitten!
-
- Newbie
- Contacteer:
Bangkok bank is in Thailand, in Bath munt. Dus met koersrisico (koers is nu 10% anders dan 1 jaar geleden). Mijn reactie zou zijn dat het vooral speculeren is op de muntkoers.
Ik betaal nu voor een recente autolening 2%, mijn hypothecaire lening een eind onder de 1% al een paar jaar. Dan kan ik me idd voorstellen dat banken nog nauwelijks iets kunnen geven op spaarboekjes.
Walter
Ik betaal nu voor een recente autolening 2%, mijn hypothecaire lening een eind onder de 1% al een paar jaar. Dan kan ik me idd voorstellen dat banken nog nauwelijks iets kunnen geven op spaarboekjes.
Walter
Onder de 1%????
-
- Hero Member
- Contacteer:
Buiten de Pvda was er geen enkele partij die ijverde voor een vermogensbelasting. Waar haal je dat dan? Of heb je lekker de pap gegeten die de liberalen je in de mond hebben geduwd? Die jongens begrijpen er eveneens niet van. Allé zo doen ze zich toch voor zodat ze de bevolking wat kunnen voorliegen. Jammer dat er zovelen met open ogen in trappen.Kevva schreef:de volgende regering wil een vermogensbelasting!
-
- Newbie
- Contacteer:
Idd: een 10 jaar geleden een hypothecaire lening aangegaan, aan 3.x procent jaarlijks veranderlijk. Rente is formule tov van referentie rente en een korting in absolute waarde. Nu ergens geeft dat al even iets als 0.7%.hagi schreef:Onder de 1%????
Als je wil zoek ik de juiste waarde wel op.
Walter
Mocht de mijna vandaag herzien worden zat ik aan 0%.
Is nu wel een historisch dieptepunt.
Zoek eigenlijk een product om dit vast te klikken, iets wat geld opbrengt als de OLO 3 jaar stijgt tussen nu en een 9 tal maand, nog niks gevonden.
Is nu wel een historisch dieptepunt.
Zoek eigenlijk een product om dit vast te klikken, iets wat geld opbrengt als de OLO 3 jaar stijgt tussen nu en een 9 tal maand, nog niks gevonden.