beleggersrekening met mogelijkheid "une action au nominatif"
TIP
beleggersrekening met mogelijkheid "une action au nominatif"
Ik wil enkele Franse aandelen kopen. Ik ben niet van plan regelmatig actief te beleggen. Het is voor mij belangrijker om deze transactie zonder problemen te kunnen uitvoeren met mijn vereiste dan absoluut de laagste kosten te willen hebben.
Ik wil deze aandelen kopen en dit als "une action au nominatif" laten registeren.
Bij welke bank kan ik terecht?
Ik wil deze aandelen kopen en dit als "une action au nominatif" laten registeren.
Bij welke bank kan ik terecht?
-
quixoticme81
- Full Member

- Contacteer:
Re: beleggersrekening met mogelijkheid "une action au nomina
Een eerste vraag is eigenlijk of je "nominatif pur" of "nominatif registré" wil.
Binck biedt niet de mogelijk om een aandeel "nominatif registré" aan te houden. Je kunt eventueel wel je aandelen laten overzetten op "nominatif pur", maar hou er rekening mee dat dit voor Binck geen courante bezigheid is.
KBC en Bolero bieden wel beide mogelijkheden aan, hou wel rekening met bewaarloon en onkosten om het dividend uit te laten betalen.
Binck biedt niet de mogelijk om een aandeel "nominatif registré" aan te houden. Je kunt eventueel wel je aandelen laten overzetten op "nominatif pur", maar hou er rekening mee dat dit voor Binck geen courante bezigheid is.
KBC en Bolero bieden wel beide mogelijkheden aan, hou wel rekening met bewaarloon en onkosten om het dividend uit te laten betalen.
http://dinnovatievebeurs.weebly.com
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.