RV op fondsen - meerwaardebelasting ?
TIP
RV op fondsen - meerwaardebelasting ?
Op 04/08/2009 ben ik ingestapt in onderstaand Fonds dat onlangs op eindvervaldag kwam . Een flinke hap van 25 % Rv werd afgehouden op dit CAP fonds .
Ik veronderstel dat dit deze "meerwaarde belasting" is . Weet/kan iemand de juiste meerwaarde hiervan berekenen en werd/is dit wel rechtmatig geind ?
Detailafrekening : Terugbetaling mantel
Van BE0948767109
AXA B Fund Quality Bonds Opportunity cap
Ik veronderstel dat dit deze "meerwaarde belasting" is . Weet/kan iemand de juiste meerwaarde hiervan berekenen en werd/is dit wel rechtmatig geind ?
Detailafrekening : Terugbetaling mantel
Van BE0948767109
AXA B Fund Quality Bonds Opportunity cap
Re: RV op fondsen - meerwaardebelasting ?
Adnil, persoonlijk heb ik geen fondsen en ik kan u bijgevolg niet antwoorden. Ik volg ook de fondsenmarkten totaal niet.
Het enige wat ik u kan aanraden, is om contact op te nemen met uw broker. Hij zal u zeker een correct en duidelijk antwoord geven.
Het enige wat ik u kan aanraden, is om contact op te nemen met uw broker. Hij zal u zeker een correct en duidelijk antwoord geven.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Adnil, je moet nu wettelijk op alle fondsen met minstens 25 % obligaties, 25% meerwaardetaks betalen op die obligaties.
Ik veronderstel dat ze de inventariswaarde bij aankoop vergelijken met de inventariswaarde bij verkoop!
Je bank zal je daar meer uitleg kunnen over geven.
Ik veronderstel dat ze de inventariswaarde bij aankoop vergelijken met de inventariswaarde bij verkoop!
Je bank zal je daar meer uitleg kunnen over geven.
Belasting van obligatiefondsen zonder Europees paspoort Zie vooral schema's blz 4 & 5. Onbegonnen werk om er zelf aan te beginnen. De bank moet U normaal uitleg kunnen geven.