Heb jij veel geld bespaard met je herfinanciering?
TIP
Heb jij veel geld bespaard met je herfinanciering?
Op vraag van telefacts plaatsen we volgende vraag
Het actualiteitenmagazine Telefacts is op zoek naar mensen die via herfinanciering veel geld besparen. Heb jij je lening laten herzien? Bij je eigen bank? Of bij een andere bank?
En hoeveel geld spaar je daarmee uit? We horen het graag…
Stuur een mail naar evi.dewitte@vtmnieuws.be of bel op 02/255 37 72
Het actualiteitenmagazine Telefacts is op zoek naar mensen die via herfinanciering veel geld besparen. Heb jij je lening laten herzien? Bij je eigen bank? Of bij een andere bank?
En hoeveel geld spaar je daarmee uit? We horen het graag…
Stuur een mail naar evi.dewitte@vtmnieuws.be of bel op 02/255 37 72
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Re: Heb jij veel geld bespaard met je herfinanciering?
Al veel mensen hebben dit gelezen, maar heeft iemand al contact opgenomen? Wat willen ze allemaal hebben aan info en verwachten ze dat we op tv gaan getuigen. Ik wil wel meewerken, maar liever anoniem zou dat kunnen?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
10-15 jaren geleden waren percentages tussen 5 en 10% nog normaal, daarna begonnen ze fel te zakken. Toen kon je spectaculaire winsten maken door zo'n herziening, alsook je schuldsaldoverzekering laten annuleren tegelijk, en eventueel de veel te dure brandverzekering bij dezelfde bank te annuleren.
We zitten nu met lage percentages, en mensen zouden al herfinancieren voor 0,6% of zo. Maar de notariskosten zijn niet evenredig gezakt.
Het sop is een beetje van de kool.Destijds deed ik een herfinanciering van Gemeentekrediet naar Westkrediet (nu recordbank); geen schuldsaldo geen verplichte brandverzekering meer. Mensualiteit zakte van 405€ (gemeentekrediet) naar 175€ (westkrediet), alle kosten inbegrepen. Dat is dus wel 12 jaar geleden. (wederbeleggingsvergoeding was toen nog 6 maanden)
We zitten nu met lage percentages, en mensen zouden al herfinancieren voor 0,6% of zo. Maar de notariskosten zijn niet evenredig gezakt.
Het sop is een beetje van de kool.Destijds deed ik een herfinanciering van Gemeentekrediet naar Westkrediet (nu recordbank); geen schuldsaldo geen verplichte brandverzekering meer. Mensualiteit zakte van 405€ (gemeentekrediet) naar 175€ (westkrediet), alle kosten inbegrepen. Dat is dus wel 12 jaar geleden. (wederbeleggingsvergoeding was toen nog 6 maanden)
tot nu toe niemand die zich kandidaat heeft gesteld
zolang er niemand is gevonden, kan de reportage zelfs niet doorgaan, wat zeer spijtig zou zijn
zolang er niemand is gevonden, kan de reportage zelfs niet doorgaan, wat zeer spijtig zou zijn
Indien men kanditaten zou nodig hebben om hun huis gratis te laten opknappen, in een programma met Lien van de Kelder, dan zouden er wel kandidaten genoeg zijn.
Spaargids is voor VTM zo belangrijk geworden , dat ze een programma kunnen tegenhouden.
Nu het nog zover krijgen dat de Federale Regering aan spaargids komt vragen, op welke manier zij de mensen het best hun geld afpakken
Ze zijn goed op weg om een nieuw wereldrecord te breken voor de langste regeringsvorming ook, en zulke losers worden door ons belastingeld betaald
Spaargids is voor VTM zo belangrijk geworden , dat ze een programma kunnen tegenhouden.
Nu het nog zover krijgen dat de Federale Regering aan spaargids komt vragen, op welke manier zij de mensen het best hun geld afpakken
Ze zijn goed op weg om een nieuw wereldrecord te breken voor de langste regeringsvorming ook, en zulke losers worden door ons belastingeld betaald
wij een programma tegenhouden? hoe kom je daar nu bij?
ik deel hier gewoon mee wat ze tegen mij gezegd hebben
ik deel hier gewoon mee wat ze tegen mij gezegd hebben
Het valt wel op dat er langs alle kanten enquetes en polss starten, alsook websites om vanalles in te vullen : je energieverbruik en productie, je bankvoorkeuren, enz enz., zogezegd om alles beter op jou interesses af te stemmen. Volgens mij worden al deze gegevens gebruikt en misbruikt door politiek en aanverwanten, media en universiteiten en noem maar op.
Ik persoonlijk heb voor mij het besluit genomen : ik mijd al die zaken als de pest!
Ik persoonlijk heb voor mij het besluit genomen : ik mijd al die zaken als de pest!