Kosten lening herzien
TIP
Kosten lening herzien
Dag iedereen,
Ik ga zoals velen mijn lening laten herzien en heb hieromtrent al veel opgezocht, maar als ik mijn lening herzie bij dezelfde bank moet ik herfinancieringskosten betalen. Dit is drie maanden interest op het nog terug te betalen bedrag als ik goed heb. Maar is deze interest berekend op de oude of nieuwe rentevoet.
Alvast bedankt
Pascal
Ik ga zoals velen mijn lening laten herzien en heb hieromtrent al veel opgezocht, maar als ik mijn lening herzie bij dezelfde bank moet ik herfinancieringskosten betalen. Dit is drie maanden interest op het nog terug te betalen bedrag als ik goed heb. Maar is deze interest berekend op de oude of nieuwe rentevoet.
Alvast bedankt
Pascal
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Kosten lening herzien
Wederbelegginsvergoeding is logischerwijs op de oude rentevoet gebaseerd.Jarre1980 schreef:Dag iedereen,
Alvast bedankt
Pascal
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.