AG Insurance / ERGO Life TAK 21
TIP
Vergelijk alle tak 21 spaarverzekeringen en stap in aan laagste kosten TAK 21 vergelijken
AG Insurance / ERGO Life TAK 21
Daar ik weinig verstand heb van lange termijnsparen kom ik mij hier bevragen.
Ik heb de keuze tussen ERGO LIFE (via Optima) & AG InSurance (via BNP PARISBAS) elk met een adviseur. De duur van het sparen is bij beide 5j.
Daar beide producten moeilijk te vergelijken zijn (ERGO Life geeft weinig details), is mijn vraag waarop ik moet letten bij mijn beslissing?
Bij AG is het voorstel 2% met eventuele winstdeling, bij ERGO raden ze mij geen vast percentage met winstdeling aan.
Moet ik voornamelijk naar de instapkosten kijken of zijn er nog belangrijke punten waarop ik moet letten?
Indien er nog vragen zijn, stel ze gerust!
Alvast bedankt om mij te helpen, ik ben een leek en vertrouw op het advies hier
Ik heb de keuze tussen ERGO LIFE (via Optima) & AG InSurance (via BNP PARISBAS) elk met een adviseur. De duur van het sparen is bij beide 5j.
Daar beide producten moeilijk te vergelijken zijn (ERGO Life geeft weinig details), is mijn vraag waarop ik moet letten bij mijn beslissing?
Bij AG is het voorstel 2% met eventuele winstdeling, bij ERGO raden ze mij geen vast percentage met winstdeling aan.
Moet ik voornamelijk naar de instapkosten kijken of zijn er nog belangrijke punten waarop ik moet letten?
Indien er nog vragen zijn, stel ze gerust!
Alvast bedankt om mij te helpen, ik ben een leek en vertrouw op het advies hier
Re: AG Insurance / ERGO Life TAK 21
Ik heb precies een moeilijke vraag gesteld 
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Persoonlijk zou ik voor ag gaan. Het lijkt me wel raar dat er voor een tak21 product slechts een looptijd is van 5 j. Meestal is dit 8 j omwille van het fiscale aspect...
Het wordt ERGO doet bij velen een alarmbel rinkelen, bij sommigen nog niet....
- Brugse Leeuw