Ervaringen met Eurofinco?
TIP
Re: Ervaringen met Eurofinco?
Heeft er iemand nog recente ervaringen? Waarom wel/niet met hen in zee gaan?
groetjes
groetjes
Wegblijven! Proberen u binnen te halen met verkoopspraatjes maar de communicatie achteraf is 0,0 en als er berekeningen/voorstellen komen via telefoon wijken ze altijd af van hetgeen je dan effectief op papier krijgt om te tekenen. (in uw nadeel)
Hahaha wat een oplichters, iedereen met een goede ervaring is allemaal een nieuwe gebruikt met 1 of 2 posts
Tzullen toevallig zijzelf wel niet zijn zeker
Tzullen toevallig zijzelf wel niet zijn zeker
Heb een aantal jaren geleden ook contact gehad met 1 van die mannen. Was een zeer arrogante kerel die iets te vlot wat dure woorden gebruikte en vaag bleef. Wellicht één of andere keukenverkoper die pardoes van sector veranderd was.
Uiteraard in een net duur pak om succesvol, duur over te komen en vooral de indruk te wekken dat ze de 'kennis' hebben die je zou zoeken. Type arrogante gladde paling dat ik in dit mensenleven liever niet vertrouw. Vandaag verkopen ze aardappelen, morgen keukens en overmorgen zijn ze de man bij Eurofinco. Gevaarlijk volk. Laat u niet beet nemen door die verkopers. Veel beloven en weinig nakomen. Dat kunnen ze wel.
Heb toen zelf mijn lening geregeld en heb binnenkort al zeker 0,01 % rente.
Uiteraard in een net duur pak om succesvol, duur over te komen en vooral de indruk te wekken dat ze de 'kennis' hebben die je zou zoeken. Type arrogante gladde paling dat ik in dit mensenleven liever niet vertrouw. Vandaag verkopen ze aardappelen, morgen keukens en overmorgen zijn ze de man bij Eurofinco. Gevaarlijk volk. Laat u niet beet nemen door die verkopers. Veel beloven en weinig nakomen. Dat kunnen ze wel.
Heb toen zelf mijn lening geregeld en heb binnenkort al zeker 0,01 % rente.