Bewaarloon effectenrekening obligatie
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
-
Vinny70
Bewaarloon effectenrekening obligatie
Bij Belfius bank vandaag de rekening gepresenteerd gekregen voor het bewaarloon van de effectenrekening.
Vorig jaar was dit 10 euro.Vandaag zie ik dat er 33,28 euro van de rekening is gegaan.
Gebeld naar Belfius om uitleg.Antwoord.De tarieven zijn gestegen.
Dit is dus x3.Is dit nog normaal?Schandalig gewoon.
In de toekomst zal Belfius niet veel meer verdienen aan mij.Alles wat vervalt haal ik weg.
Ze gaan het blijkbaar nooit leren.
Vorig jaar was dit 10 euro.Vandaag zie ik dat er 33,28 euro van de rekening is gegaan.
Gebeld naar Belfius om uitleg.Antwoord.De tarieven zijn gestegen.
Dit is dus x3.Is dit nog normaal?Schandalig gewoon.
In de toekomst zal Belfius niet veel meer verdienen aan mij.Alles wat vervalt haal ik weg.
Ze gaan het blijkbaar nooit leren.
Re: Bewaarloon effectenrekening obligatie
Het gaat dus over één belegging ? Transfereer die sito pristo naar een andere bank/broker .
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
Vinny70
Inderdaad.Eén obligatie belegging.Transfereren!Daar komen nog eens 60 euro kosten bij dan!
Bij DB en Keytrade worden de transferkosten momenteel terugbetaald. Wellicht zijn er nog andere banken/brokers die de transferkosten terugbetalen ?
Van Argenta vorige maand volgende mail gehad:
Ontdek onze winteractie*
Draagt u uw effecten over naar een gratis Argenta-effectenrekening? En dat nog tot 15 februari? Dan betalen wij uw transferkosten terug tot 500 euro per dossier.
Kom langs voor de voorwaarden.
*Actie onder voorwaarden. Lees eerst het actiereglement.
Ontdek onze winteractie*
Draagt u uw effecten over naar een gratis Argenta-effectenrekening? En dat nog tot 15 februari? Dan betalen wij uw transferkosten terug tot 500 euro per dossier.
Kom langs voor de voorwaarden.
*Actie onder voorwaarden. Lees eerst het actiereglement.
En bij DB krijg je bovenop ook nog 1% ( tot 5000 euro) extra van de som die je transfereert.
https://www.deutschebank.be/nl/beleggen ... pagne.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.deutschebank.be/nl/beleggen ... pagne.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ook bij BKCP van gratis (Excellence-statuut) naar €5 per lijn en per jaar!!!
BEWAARLOON BKCP : ook hier een Griekse tragedie !!!
In 2011 , op last van "Europa", explodeerde mijn ene Griekse obligatie in TWEEËNTWINTIG (!!!) mini-obligaties en dus ook 22 lijnen . Tot vorig jaar werd hiervoor door BKCP geen bewaarloon aangerekend. Maar vanaf dit jaar wordt dit 5 Euro per lijn, zodat de jaarlijkse coupon zelfs het bewaarloon niet dekt!
Het boeltje verkopen? To add insult to injury, vraagt men 0.5% van de verkoopwaarde PLUS alweer 10 euro per lijn.
Iemand een bruikbare suggestie?
In 2011 , op last van "Europa", explodeerde mijn ene Griekse obligatie in TWEEËNTWINTIG (!!!) mini-obligaties en dus ook 22 lijnen . Tot vorig jaar werd hiervoor door BKCP geen bewaarloon aangerekend. Maar vanaf dit jaar wordt dit 5 Euro per lijn, zodat de jaarlijkse coupon zelfs het bewaarloon niet dekt!
Het boeltje verkopen? To add insult to injury, vraagt men 0.5% van de verkoopwaarde PLUS alweer 10 euro per lijn.
- FinanceGeek
- Jr. Member

- Contacteer:
1 van de online brokers kan ook een goed alternatief zijn.stranger schreef:BEWAARLOON BKCP : ook hier een Griekse tragedie !!!
online broker:
helaas: - Keytrade verhandelt geen Griekse obligaties meer
- overdracht kost me PER LIJN € 50 !!!
helaas: - Keytrade verhandelt geen Griekse obligaties meer
- overdracht kost me PER LIJN € 50 !!!