Herfinanciering in ander kantoor van dezelfde bank.
TIP
Herfinanciering in ander kantoor van dezelfde bank.
Is het de moeite om een herfinanciering te vragen bij een ander kantoor van dezelfde bank, en zo ja welke kosten komen er dan extra bij bij een herfinanciering?
Ik had een lening hier in mijn dorp afgesloten, maar de bank heeft dit kantoor gesloten en me naar een ander kantoor doorverwezen. Nu heb ik daar met die mensen eigenlijk niet echt een band en zou ik graag elders eens gaan horen voor de herfinanciering. Zouden zij mij betere voorwaarden kunnen geven?
Ik heb al wel gemerkt dat het niet vanzelfsprekend is om dan een afspraak te maken.
Ik had een lening hier in mijn dorp afgesloten, maar de bank heeft dit kantoor gesloten en me naar een ander kantoor doorverwezen. Nu heb ik daar met die mensen eigenlijk niet echt een band en zou ik graag elders eens gaan horen voor de herfinanciering. Zouden zij mij betere voorwaarden kunnen geven?
Ik heb al wel gemerkt dat het niet vanzelfsprekend is om dan een afspraak te maken.
Re: Herfinanciering in ander kantoor van dezelfde bank.
Ja, dit is de moeite.
Kost: dossierkost + wederbeleggingsvergoeding. (niets extra ten opzichte van hetzelfde kantoor)
Kost: dossierkost + wederbeleggingsvergoeding. (niets extra ten opzichte van hetzelfde kantoor)
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Herfinanciering in ander kantoor van dezelfde bank.
Tjah, een band heb je "elders" nog veel minder, dus waarom niet?oleg schreef:Nu heb ik daar met die mensen eigenlijk niet echt een band en zou ik graag elders eens gaan horen voor de herfinanciering.
Overigens is het pure fictie dat de bank hypothecaire beslissingen zelfs gedeeltelijk laat beïnvloeden door "persoonlijke banden" tussen de klant en een personeelslid. Stel je voor. Dat doen ze je natuurlijk graag geloven, maar in werkelijkheid is dat een louter zakelijke risico-analyse waarbij men naar de cijfertjes kijkt. En zo hoort het ook. Je huisbank heeft meer cijfertjes over jou ter beschikking en kan dus om die reden misschien scherpere tarieven aanbieden, maar met persoonlijke banden heeft dat niets te maken.