MeDirect Bank
TIP
MeDirect Bank
Ik heb een tijdje terug online een rekening geopend bij MeDirect om fondsen aan te kopen. Ik heb hier nu een brief van gekregen met het rekeningnummer. Ze vragen nu om er eerst geld op te storten en dan zullen zij de log-in gegevens opsturen. Is dit te betrouwen? Heeft nog iemand hier ervaring mee?
-
anonymous
Re: MeDirect Bank
Dat is inderdaad een gangbare weg bij het openen van een rekening bij online banken. Via die manier kunnen ze je identiteit controleren. (Je zou anders een rekening kunnen openen op iemand anders zijn naam)
Niemand zegt echter dat je er 1000den €'s op moet storten. Met 0,01€ zijn ze reeds tevereden. Het is enkel ter verificatie
Niemand zegt echter dat je er 1000den €'s op moet storten. Met 0,01€ zijn ze reeds tevereden. Het is enkel ter verificatie
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
@ anonymous: bedankt voor de reactie. Daar zij een bepaald percentage geven op de eerste storting lijkt het me beter om hier toch wel een groter bedragje op te storten.
Ik heb er ook een rekening, met net hetzelfde doel : er fondsen aankopen die ik elders (zonder gekke kosten) niet kan krijgen.
Heb destijds dezelfde procedure doorlopen om m'n rekening te openen, en alles vlot verlopen.
Tot zover geen negatieve ervaringen met hen...
Alleen is hun klanteninterface consistent traag, maar als je daar geen hele dagen in wil liggen klooien, is dat ook wel leefbaar.
Carl
Heb destijds dezelfde procedure doorlopen om m'n rekening te openen, en alles vlot verlopen.
Tot zover geen negatieve ervaringen met hen...
Alleen is hun klanteninterface consistent traag, maar als je daar geen hele dagen in wil liggen klooien, is dat ook wel leefbaar.
Carl
Rustige belegger: voornamelijk wijd gespreide fondsen, holdings en ETF's, buy & hold.
Mijn visie op financieel bewustzijn en inzichten voor wie overweegt te gaan beleggen lees je in m'n online boek: derustigebelegger.be
Mijn visie op financieel bewustzijn en inzichten voor wie overweegt te gaan beleggen lees je in m'n online boek: derustigebelegger.be
Ja, is normaal. Mag trouwens gerust 1 euro zijn. Rabobank doet hetzelfde trouwens.