Lijst brokers die transactiekost compenseren
TIP
Lijst brokers die transactiekost compenseren
Kan iedereen in deze thread de brokers vermelden die de transactiekost compenseren als je effecten van een andere bank bvb PNB Paribas naar hen transfereert met wat uitleg over hoeveel ze compenseren etc..
Vermeldt misschien ook wat het kost indien je nadien bij hen weg zou willen en effecten weg wil transfereren.
Ik zal beginnen..
- Binckbank.. zij betalen tot €1000 terug voor de transactiekosten van een andere broker.. en zeker binnen het 1ste jaar kan je gratis één uitgaande transfer van (alle) effecten doen.
Vermeldt misschien ook wat het kost indien je nadien bij hen weg zou willen en effecten weg wil transfereren.
Ik zal beginnen..
- Binckbank.. zij betalen tot €1000 terug voor de transactiekosten van een andere broker.. en zeker binnen het 1ste jaar kan je gratis één uitgaande transfer van (alle) effecten doen.
Laatst gewijzigd door Mark01 op 25 juni 2015, 14:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Lijst brokers die transactiekost compenseren
Addertje onder het gras bij de meeste van die acties is dat je geen vergoeding in geld krijgt maar in transactietegoed. Is in ieder geval zo bij Binck en Bolero, geen idee van anderen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Lijst brokers die transactiekost compenseren
Je hebt gelijk wat Binck betreft maar bij Bolero betalen ze blijkbaar toch cash terug of vergis ik mij:ThomasDM schreef:Addertje onder het gras bij de meeste van die acties is dat je geen vergoeding in geld krijgt maar in transactietegoed. Is in ieder geval zo bij Binck en Bolero, geen idee van anderen.
- Bolero: "€ 20 in cash per getransfereerde lijn met een minimumtegenwaarde van € 500, met een maximum van 20 lijnen of € 400 cash" (zie: https://www.bolero.be/nl/lp/transferkosten-terugbetaald)
En wat dus met de andere brokers.. welke betalen daar terug en is het in geld of transactietegoed?