BlackRock Global Funds - World Healthscience A2
TIP
BlackRock Global Funds - World Healthscience A2
Is deze nog interessant om in te stappen? LU0171307068
Vorige jaren heel hoge rendementen. Eerder kans op een correctie, of kan die blijven goed presteren?
(I know, niemand heeft een glazen bol
)
Vorige jaren heel hoge rendementen. Eerder kans op een correctie, of kan die blijven goed presteren?
(I know, niemand heeft een glazen bol
Re: BlackRock Global Funds - World Healthscience A2
Ik heb in ieder geval gisteren nog een pakketje bijgekocht....
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
Freackerex
- Newbie

- Contacteer:
Ik heb dit fonds ongeveer anderhalf jaar in bezit en nog een klein pakketje bijgkocht in oktober. Persoonlijk zou ik nog even wachten met kopen of bijkopen. De algemene tendens in mijn portefeuille is allessinds dalend sinds vorige week. En dit is een algemeen gegeven denk ik?
Ik heb alvast een aardig bedragje klaarstaan om in de, hopelijk, nabije toekomst nog wat koopjes te doen. Maar nog wat te vroeg nu.
Ik heb alvast een aardig bedragje klaarstaan om in de, hopelijk, nabije toekomst nog wat koopjes te doen. Maar nog wat te vroeg nu.
Deze staat ook op mijn watchlist. Als er einde komt aan de huidige daling, dan is de kans groot dat ik hier ook instap.
Als ik nu vandaag dit fonds (Blackrock Global Funds - World Healthscience Fund - A2 EUR // LU0171307068) wil kopen, waar moet ik dan kijken om te weten aan hoeveel dit fonds staat?
Bij Morningstar komt altijd een koerdag achter...
Bij Morningstar komt altijd een koerdag achter...
Dat is normaal, de koers van een fonds wordt maar éénmaal per dag opgemaakt.
Op morningstar zie je de laatste koers (momenteel inderdaad die van gisteren dus). Als je vandaag (voor afsluit-tijd) aankoopt, is het aan de koers die later vandaag bekend gemaakt wordt...
Op morningstar zie je de laatste koers (momenteel inderdaad die van gisteren dus). Als je vandaag (voor afsluit-tijd) aankoopt, is het aan de koers die later vandaag bekend gemaakt wordt...
Maar je weet dan toch niet aan hoeveel je ze koopt?
Afsluittijd voor dit fonds is blijkbaar 11h00. Als de nieuwe dagkoers er niet opstaat, koop je toch aan een ongekende koers?
Afsluittijd voor dit fonds is blijkbaar 11h00. Als de nieuwe dagkoers er niet opstaat, koop je toch aan een ongekende koers?
Dat is inderdaad een feit. Fondsen kopen en verkopen is altijd een beetje gokken. Je weet niet aan hoeveel je ze vanavond zal kopen, en je weet ook niet wat ze volgende week waard zullen zijn. Het leven zou anders gemakkelijk zijn.
Als er enig nadeel is bij het handelen in fondsen is dat je geen limieten kunt zetten.
Als er enig nadeel is bij het handelen in fondsen is dat je geen limieten kunt zetten.
Hooggerechtshof stemt in met subsidies Obamacare.
http://www.knack.be/nieuws/wereld/hoogg ... 81957.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Is het niet raar dat het BlackRock GF Healthscience fonds hier negatief op reageert?
Een aandeel kan nog eens averechts reageren, maar van een fonds verwacht je toch dat het zo'n nieuws positief onthaalt?
BlackRock Global Funds - World Healthscience A2 (LU0171307068)
http://www.knack.be/nieuws/wereld/hoogg ... 81957.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Is het niet raar dat het BlackRock GF Healthscience fonds hier negatief op reageert?
Een aandeel kan nog eens averechts reageren, maar van een fonds verwacht je toch dat het zo'n nieuws positief onthaalt?
BlackRock Global Funds - World Healthscience A2 (LU0171307068)
Een dagverlies van 0,55% kun je moeilijk interpreteren als een negatieve reactie op iets. De voorbije dagen was dat fonds al hard gestegen. De weekwinst bedraagt nog steeds 2,86%, de winst op een jaar 52,97%. BlackRock Healthscience is het beste fonds in mijn portefeuille.
ik weet dat niemand de toekomst kent, maar lijkt het jullie verstandig om nu nog in te stappen in dit fonds, of beter even 1 à 2 maand afwachten?
Had nog zelfs niet van dit fonds gehoord, shame on me
moet ik is bekijken
moet ik is bekijken
BlackRock Healthscience is zeker een aanrader indien je bereid bent om het fonds jaren bij te houden. Niet voor als je op korte termijn belegt (enkele maanden) want het is al heel hard gestegen de laatste tijd.
je bevestigd mijn buikgevoel, alleen jammer dat hij niet in KP staat van KeyTrade...Yaris schreef:BlackRock Healthscience is zeker een aanrader indien je bereid bent om het fonds jaren bij te houden. Niet voor als je op korte termijn belegt (enkele maanden) want het is al heel hard gestegen de laatste tijd.
Dit fonds staat ook in mijn verlanglijstje... Binnenkort ga ik hier waarschijnlijk toch een klein pakketje van aankopen.