lening tuinaanleg
TIP
Op zoek naar de laagste rente? Vergelijk alle aanbieders van kredieten
lening tuinaanleg
Is het interessant om te lenen voor een tuinaanleg.
Als ik kijk om 2500 euro of 5000 euro te lenen op 2 of 3 jaar lijkt de intrest niet zo hoog te zijn.
Leen ik best bij bank waar de woninglening is, of heeft dat geen belang?
Als ik kijk om 2500 euro of 5000 euro te lenen op 2 of 3 jaar lijkt de intrest niet zo hoog te zijn.
Leen ik best bij bank waar de woninglening is, of heeft dat geen belang?
Re: lening tuinaanleg
Je moet lenen waar je geld kan krijgen, en wat de beste deal is.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
LENEN KOST OOK GELD.
ik zou nog wat sparen en zorgen dat ik niet hoef te lenen of via twizzi een goedkopere oplossing zoeken...
Volgens mij kosten dergelijke leningen nog aardig wat..
ik zou nog wat sparen en zorgen dat ik niet hoef te lenen of via twizzi een goedkopere oplossing zoeken...
+1. Lijkt me ook niet slim. Imo leen je best enkel voor een huis. Als je bijvoorbeeld geen auto kan betalen is het een goede test om dit bedrag snel bijeen te sparen. Laat staan lenen voor de aanleg van een tuin...hansvdc schreef:LENEN KOST OOK GELD.
Ik persoonlijk zou ook niet lenen voor mijn tuin aan te leggen...
Op den duur heb je voor alles een lening lopen: huis, 2 auto's, vakantie, tv, wasmachine, 2 kredietkaarten én om uw tuin aan te leggen.
Op den duur heb je voor alles een lening lopen: huis, 2 auto's, vakantie, tv, wasmachine, 2 kredietkaarten én om uw tuin aan te leggen.